כמעט אין אדם בעולם שלא אוהב פיצה, ולמרות שהיא לא נחשבת בריאה זה לא מפריע לאנשים להמשיך לצרוך אותה, ובכמויות. למעשה, יש מי שקצת נסחפים עם האהבה למאכל, ואפילו מוכנים לעשות דברים מזעזעים לשכנים שלהם על מנת להרוויח כסף. יוכל להעיד על כך רוברט שארקי בן ה-24, מבנגור שבאירלנד, שגנב לשכנתו המתה את האשראי והשתמש בו כדי לקנות פיצות בשווי 7,800 דולרים (כ-27,977 שקל). 


אבל החלק המזעזע ביותר בסיפור הוא לא בהכרח הגניבה עצמה, אלא העובדה ששארקי לא דיווח על מותה של שכנתו, מארי קונלון בת ה-68, במשך הרבה מאוד זמן. על פי דיווח של ה- BBC, כששארקי גילה בינואר 2015 ששכנתו נפטרה, הוא פרץ לביתה וגנב מכל הבא ליד - אשראי, בטריות, כלי עבודה, וכסף מזומן. באמצעות האשראי הוא שילם חשבונות חשמל ושכר דירה, קנה סמארטפון ומצרכים, והזמין פיצות מ"דומינוס" בשווי אלפי דולרים.
במשך שנתיים שארקי חגג על האשראי של קונלון, בעוד גופתה הנרקבת שוכבת במיטתה, זאת מבלי שאיש ידע על מותה. נכון לעכשיו, לא ברור איך התברר לבסוף שקונלון מתה, אך גופתה נמצאה לבסוף באוקטובר 2017. שארקי נעצר מיד, ומואשם כעת בהונאה, גניבה ומעל לכל מניעת קבורה כחוק של גופה ואי דיווח על מות שכנתו. הוא ממתין כעת לדיון הבא נגדו בבית המשפט.

via GIPHY