יש אימרה ידועה לפיה כדאי להיזהר ממה שאנחנו מבקשים, כי אנחנו עלולים בסופו של דבר לקבל בדיוק את זה. מה כל כך רע בזה? ובכן, הדרך בה אותה משאלת לב מתגשמת היא לא תמיד נעימה ומתרחשת בדרך כלל ברגע הכי לא מתאים. כך בדיוק קרה לאחרונה לאשת אקדמיה מהודו, שאמרה שהיא רוצה למות בזמן העבודה ונפטרה זמן קצר לאחר מכן בשידור חי.

פרופסור ריטה ג'יטנדרה בת ה-81 התארחה בשבוע שעבר בתוכנית בוקר מקומית בשם "בוקר טוב ג'יי וקיי", וסיפרה על חייה ועל הקריירה הארוכה שלה. לפתע, תוך כדי דיבור היא החלה להשתנק, עיניה נעצמו והיא איבדה את הכרתה. המנחים ההמומים, שעדיין לא ממש הבינו למה היו עדים, קטעו מיד את השידור ורצו לעזרתה.

זאהיד מוכתאר, אחד ממנחי התכנית, סיפר על הרגעים הדרמטיים: "היא סיפרה לנו דברים מעניינים על החיים שלה ונראתה לגמרי בסדר. אבל פתאום היא הפסיקה לדבר והתעלפה. נאלצנו לקטוע את הראיון ולהעביר את השידור לסרט דוקומנטרי כדי לסייע לה ולקחת אותה לבית החולים". עובד נוסף בתכנית סיפר שכשהיו במונית בדרך לסט, ג'יטנדרה דיברה על הדרך בה רצתה למות: "היא אמרה שהיא רוצה למות בזמן העבודה. כך היא גם סיימה את חייה, היא נשמה את נשימתה האחרונה בתכנית". למרבה הצער, ג'יטנדרה מתה בדרך לבית החולים כתוצאה מאירוע לבבי. 
המפיק של התכנית, טנוויר מיר, אמר לכלי תקשורת מקומי: "היינו בהלם ממה שקרה, שכן זו הייתה הפעם הראשונה שאורח שלנו מת בשידור חי. הצלחנו להמשיך בתכנית ללא הפרעה, אבל אנו עצובים מאוד על התקרית הזו ומתפללים לנשמתה של ג'יטנדרה".