זה לא סוד שאנשים נשואים בוגדים, אבל תהיה הסיבה לבגידה אשר תהיה, בדרך כלל זה קורה אחרי תקופה ארוכה שבה הקשר הופך לשגרתי ומשעמם. יחד עם זאת, יש מי שעושים זאת עוד לפני שהנישואים החלו, מה שמעלה את השאלה למה החליטו להתחתן בכל זאת. לאחרונה, אישה בת 33 מבריטניה שאלה את עצמה בדיוק את השאלה הזו, כשתפסה את בעלה הטרי ודודתה על חם זמן קצר לאחר החתונה



כשקים אלקינס ובעלה לשעבר קני נפגשו לראשונה הם מיד התאהבו, או לפחות כך חשבה קים. הם הכירו דרך אתר הכרויות ושבעה חודשים בלבד לאחר מכן הם כבר היו נשואים ונולד להם בן. עוד לפני שנישאו, קים הזמינה את דודתה לוריין בת ה-44, בעלה ושני ילדיהם, לגור איתם. הם בדיוק חיפשו דירה חדשה ונותרו ללא בית בתקופה זו, מה שהביאה להציע להם לעבור אליה עד שימצאו דירה. מה שהיא לא ידעה הוא שהמהלך הזה יחריב את נישואיה העתידיים, וייתכן שגם את הנישואים של לוריין.



ואכן, זמן קצר לאחר שדודתה ומשפחתה עברו לגור איתם, היא ובעלה החלו לריב ונפרדו. בטוב ליבה, קים הציע ללוריין להישאר אצלם, שכן, לדבריה, הן היו יותר כמו חברות טובות מאשר כמו בנות משפחה. "זה היה נחמד שלוריין גרה איתנו, היא מישהי שיכולתי לדבר איתה על הכל. אפילו ביקשתי ממנה עצות בנושא זוגיות", סיפרה קים ל"מירור" הבריטי. "אבל במהרה היא וקני התקרבו מאוד האחד לשנייה. בהתחלה שמחתי, ופשוט חשבתי שזה נהדר שהם מסתדרים כל כך טוב". 


לוריין ביום החתונה של קים וקני. צילום: פייסבוק
לוריין ביום החתונה של קים וקני. צילום: פייסבוק

 
בינתיים קים וקני הספיקו להתחתן וקים נכנסה להריון, כשבכל הזמן הזה לוריין המשיכה להתגורר אצלם. כשבועיים בלבד לאחר החתונה, נראה שקני ולוריין התקרבו קצת יותר מידי וקים מצאה אותם מתמזמזים על הספה. למרות שזה היה ברור לחלוטין מה הם עשו, השניים הכחישו זאת וטענו שזה היה תמים לחלוטין. קים מצידה לגמרי לא קנתה את זה, והחליטה יום אחד לארוב להם ולחזור מוקדם הביתה. "שכחתי את המפתח, אז דפקתי על הדלת ושמעתי את קני צועק 'שיט זאת קים'. הוא פתח את הדלת ואני דרשתי לדעת איפה לוריין. הוא אמר שהיא בחדר שלה, אבל אני נכנסתי פנימה בסערה והלכתי ישר לחדר השינה שלנו, שם מצאתי אותה עירומה לחלוטין".
לדבריה, היא רתחה מזעם וקני היה צריך לרסן אותה כדי שלא תפגע בו או בלוריין: "בכיתי כל כך הרבה, הייתי בהיסטריה. העובדה שהם עשו סקס על המיטה שלי החמירה את המצב. אם קני לא היה מרסן אותי אני לא יודעת מה הייתי עושה". כשהתעמתה עם לוריין, זו ענתה לה ללא התנצלות: "'לא יכולנו להתאפק - אנחנו מאוהבים".

קים סילקה את השניים מיד מביתה, אבל קני חזר תוך זמן קצר על ארבע והתחנן שקים תסלח לו. "הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, לא את לוריין. לא רציתי לוותר על הנישואים אחרי שישה שבועות", הסבירה קים, והוסיפה שעשתה זאת גם למען הצאצא העתידי שלהם. "ידעתי שאני צריכה לתת לו עוד צ'אנס. סיכמנו שנמצא בית אחר ונתחיל מחדש".
קני ולוריין. צילום: פייסבוק
קני ולוריין. צילום: פייסבוק


אבל כמה שבועות לאחר מכן שוב הכל קרס, וקים הבינה את הטעות שעשתה כשהאמינה לקני גם הפעם. בעודם אורזים לקראת המעבר לדירה החדשה, קני אמר שהוא יוצא להביא קופסאות ואחרי כמה דקות כתב לה: "אני מצטער, אני לא יכול יותר", וכבר היה בדרכו אל לוריין. "ניסיתי להתקשר אליו אבל הוא לא ענה. התחרפנתי. לא הבנתי איך הוא הצליח לעשות לי את זה פעמיים".

רק אחרי שהשניים נפרדו, חברה שהייתה בחתונה שלה סיפרה לה מידע עוד יותר מזעזע - היא ראתה את קני ולוריין עושים את זה ביום החתונה, אבל פחדה להגיד משהו. "כשגיליתי שחברה ראתה אותם יחד ביום הנישואים הרגשתי בחילה", סיפרה קים. "לוריין הייתה חלק גדול מיום החתונה והיא עזרה לי להתארגן. אבל כשאני מסתכלת לאחור אני מבינה שמשהו לא היה בסדר. כמה שעות לפני הטקס, היא נעלמה ואמרה שהיא רוצה לבדוק אם קני מוכן. לפני הטקס היא לא אמרה לי שאני נראית יפה או הציעה עזרה".

קים ביום חתונתה. צילום: פייסבוק
קים ביום חתונתה. צילום: פייסבוק


מאז הבגידה הכפולה הזו שחוותה, קים כבר הספיקה למצוא בן זוג אחר. היא מקווה להתחתן איתו בקרוב, כשהגירושים שלה יהפכו לרשמיים. באשר לקני ולוריין, אלו הפכו כבר מזמן לזוג ועברו להתגורר יחד.