נכון להיום, ברוב המדינות המפותחות אין חוק שאוסר על התמזמזות בפומבי, כל עוד היא לא מוגזמת כמובן. אבל אם מישהו עושה זאת תוך כדי עבודה, ועם פרטנר שלא סיים תיכון, זה כבר נושא אחר לגמרי ולרוב יסבך אותו בצרות צרורות. לאחרונה נהג אוטובוס מסקוטלנד למד זאת בדרך הקשה, אחרי שסרטון שלו ממזמז קטינה בזמן העבודה הפך ויראלי והגיע אל הבוסים שלו.



האירוע המטריד צולם בידי אחת הנוסעות, לין מק'לאפלין, 18, במהלך נסיעה בעיר גלאזגו, שגם העלתה אותו לרשתות החברתיות. בסרטון אפשר לראות את הנהג מנשק ומלטף את הנערה, שהייתה שיכורה אותה עת, במקומות שונים בגופה."אני אוהבת אותך" היא אומרת לפתע לנהג שזה עתה הכירה, והוא שואל אותה אם "אפשר את הטלפון שלך?". היא מסרבת לעשות זאת ואומרת "תן לי את הפייסבוק שלך ואשלח לך הודעה". הסרטון מסתיים מכך שהנערה יושבת כשהיא צמודה למושב הנהג, הם מתנשקים והוא מלטף לה את הרגל. 


"האוטובוס עצר ואז הנערה עלתה וביקשה כרטיס נוער חופשי יומי", סיפרה מק'לאפלין. "ואז הנהג התחיל לגעת בה בכל מיני מקומות בגוף. היה ברור שהיא שיכורה". לאחר שהעלתה את הסרטון לרשת הוא הפך במהרה ויראלי והגיע גם אל הנהלת חברת האוטובוסים מקג'יל בה עובד הנהג. בהודעה רשמית לתקשורת הם מסרו שהם חוקרים בימים אלו את האירוע החמור.