זה מספיק גרוע לגלות שבני הזוג בוגדים בכם, אבל אין דבר מטריד יותר מלדעת שהם עשו את זה עם בן משפחה שלכם. לאחרונה, גבר בן 28 מבריטניה נאלץ להתמודד בדיוק עם מצב כזה, כשגילה לחרדתו את חברה שלו במיטה עם לא אחרת מאשר אמא שלו. באופן לא מפתיע, הוא נותר בהלם מוחלט ואף חטף בחילה ממה שראה, לאחר שלא הצליח להוציא את התמונה של השתיים מהראש.



הצעיר שבור הלב, שבחר להישאר בעילום שם, חשף את המקרה המזעזע בפני ה"סאן הבריטי". לדבריו, הוא ובת זוגו עברו לגור באופן זמני עם הוריו, שניהם בסוף שנות ה-50 שלהם, כיוון שקנו בית וחיכו שהיה מוכן למעבר. 



"זה לא היה קל לגור איתם כי ההורים שלי לא נשואים באושר", סיפר הצעיר. על הבגידה המוזרה הוא גילה לגמרי במקרה, כשחזר יום אחד מוקדם הביתה מהעבודה. "נכנסתי הביתה ושמעתי רעשים מהקומה השנייה, אז מיהרתי לראות מה קורה", הסביר הצעיר. "פתחתי את דלת חדר השינה של הוריי וראיתי את חברה שלי עם אמא שלי במיטה. שתיהן היו נבוכות מאוד, הן קפצו מיד מהמיטה וכיסו את עצמן".


תפס את אמא שלו עם אשתו במיטה. אילוסטרציה: אינגאימג
תפס את אמא שלו עם אשתו במיטה. אילוסטרציה: אינגאימג




בעודו מנסה לעכל את מה שראה, הוא הסביר שהוא לא מבין איך בת זוגו חשקה באמא שלו, שהעלתה המון במשקל בשנים האחרונות. "הייתי בהלם ממה שראיתי ויצאתי מיד החוצה", הסביר. "הלכתי לפאב כי ידעתי שבטוח אחד החברים שלי יהיו שם". כשהגיע, חברים שלו היו שם, ומיד הבינו שמשהו לא בסדר, אבל הוא לא העז לספר להם מה קרה".

"חזרתי הביתה ואמרתי לה שאני רוצה לדבר. היא הסבירה לי שהיא דו מינית והתחננה שלא אספר על כך לאבא שלי, זה בטוח היה גורם להם להתגרש", הסביר הצעיר. "היא הבטיחה שזה לא יקרה שוב, אבל אני לא חושב שאני יכול לבטוח בה. מעל לכל, אני לא מצליח להוציא מהראש שלי את התמונה של שתיהן יחד". 

לדבריו, מאז האירוע, בכל פעם שהוא יוצא מהבית הוא תוהה מה קורה שם בהעדרו, ואם חברה שלו שוב עושה את זה עם אמא שלו: "אנחנו כבר לא שוכבים מאז, ואני לא יכול להסתכל לאמא שלי בעיניים. אני מת לעבור לגור במקום אחר". באופן לא מפתיע, הסיפור ההזוי מיד גרר אחריו גל של תגובות בקרב הגולשים, חלקם ענו ברצינות בעוד אחרים התבדחו. 

"אתה חייב לזרוק את שתיהן", כתב אחד, בעוד שאחר הוסיף כי "העולם הולך ונהיה יותר ויותר מוזר". גולש עם חוש הומור כתב: "אמא יודעת מה הכי טוב בשבילך. היא הייתה צריכה לקחת אותה לסיבוב ולתת אישור שהיא בסדר, זה אמור להרגיע אותך". 

אחר המליץ לו: "תזרוק אותה וספר לאבא שלך מה קרה! אבל לפני שאתה עושה כן, תציע לאשתך לעשות סקס בשלישיה עם זרים כמה פעמים, כדי להוציא את הדימוי מהראש".