כל מי שהיה פעם ילד וודאי זוכר שהוריו הזהירו אותו לא לאכול יותר מידי ממתקים, כדי שלא תכאב לו הבטן. אומנם הטענה הזו טרם הוכחה מדעית, אך מידי תקופה עולים לחדשות סיפורים על אנשים שחשו ברע כי אכלו יותר מידי חטיפים, ממתקים וג'אנק פוד. אז אולי אימא ואבא צדקו בכל זאת?

לאחרונה למשל, ראפר אמריקאי צעיר דיווח שאושפז בגלל שזלל יותר מידי דוריטוס חריף. הצעיר, שמכנה עצמו Lil Xan, העלה השבוע סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מעדכן את עוקביו על מצבו: "רק רציתי שכולם ידעו שהייתי בבית החולים, לא בגלל סמים אלא בגלל שאכלתי יותר מידי דוריטוס חריף. זה כנראה קרע משהו בבטן שלי, הקאתי קצת דם".

כדי שמעריציו לא ידאגו, הראפר הוסיף שסיבוב ההופעות שלו ימשיך כרגיל: "אני בסדר, בריא יותר משהייתי אי פעם ומוכן להופעה שלי בניו יורק שתתקיים בקרוב". הוא לא שכח להזהיר את המעריצים מהמאכל הממכר: "תזהרו, צ'יטוס חריף הוא סם ממש חזק. חה חה".
 


למי שתהה לגבי ההתייחסות התמוהה לסמים, הצעיר הודה בעבר שסבל מהתמכרות לתרופת ההרגעה קסנקס. הוא סיפר בראיון ב-2017 לחדשות Genius: "הייתה לי התמכרות קשה לתרופה הזו במשך שניים מחיי. למזלי הצלחתי להתגבר על זה, למדתי לקח".

בזמנו הוא אף דיבר על כך שכתב מספר שירים כדי לעודד צעירים לא לצרוך סמים. "זה לא כיף , אי אפשר לחיות את החיים בדרך הזו", הודה. לצערו הרב, למרות התעקשותו שלא בזה מדובר, רבים מעוקביו הרימו גבה והביעו חוסר אמון לגבי סיבת האשפוז


כנראה שדוריטוס היא נקודת תורפה בקרב רבים, שכן הסרטון הביזארי הפך ויראלי במהירות שיא, והגיע אפילו לאתרי הבידור הגדולים בעולם. כמו כן, בעקבות פרסום האירוע, שאלה אחת הטרידה אנשים יותר מכל והם שאלו שוב ושוב: "מי זה?".

ובכן, אם הוא לא היה מפורסם עד עכשיו, הוא בהחלט קיבל את 15 דקות התהילה שלו כעת. האמת היא, שגם אנחנו לא לגמרי בטוחים מי הוא, אבל על פי הדיווחים בחו"ל, כמה שבועות קודם לכן הוא יצא עם נואה סיירוס (אחות של מיילי סיירוס) בתה-18.