בדרך כלל, אנשים שנמצאים במערכות יחסים ארוכות טווח מתלוננים על כך שחיי המין שלהם דלים או לא קיימים כלל. אבל תאמינו או לא, יש זוגות שאצלם המצב הפוך והם אפילו רואים בכך בעיה. תוכל להעיד על כך אישה בת 36 מבריטניה, שחוששת שבעלה מכור לסקס איתה, כי הם עושים את זה לפחות חמש פעמים ביום.



האישה המודאגת, שבחרה להישאר בעילום שם, פגשה את בעלה בן ה-38 במסיבת יום הולדת של חברים משותפים, כששניהם כבר היו במערכות יחסים. "הוא פלרטט איתי ואני פלרטטתי איתו, היה לנו מאוד כיף", היא סיפרה ל"סאן" הבריטי. "התנשקנו באותו האירוע, והחלטנו להיפרד מבני הזוג הנוכחיים שלנו". בתחילת הקשר לדבריה, "הכל היה פשוט מושלם", בעיקר בכל הקשור לסקס: "הוא ממש טוב בזה ודואג למלא את צרכי. הוא מסרב לצפות בפורנו, ואף פעם לא מסתכל על נשים אחרות".

אבל ככל שהקשר התקדם, הדרישות של הבעל במיטה הפכו גבוהות הרבה יותר. "אנחנו עושים סקס לפחות חמש פעמים ביום (השיא שלנו הוא עשר פעמים)", הסבירה. "הוא מתרגז אם אני מסרבת לשכב איתו. הוא ממש משתגע". 
 
בעלי משתגע אם הוא לא מקבל סקס. אילוסטרציה: פיקסאביי
בעלי משתגע אם הוא לא מקבל סקס. אילוסטרציה: פיקסאביי

 

היא הבהירה שהיא לא חוששת מפניו, אבל התגובה שלו כן מזיקה למערכת היחסים שלהם והיא משוכנעת שהוא מכור לסקס איתה: "פעם לא רציתי לעשות את זה יומיים, אז הוא ממש התחיל לרעוד. קראתי על אנשים שהתמכרו לפורנו וסקס, וכעת אני תוהה אם בעלי מכור אלי, ואולי הסקס איתי מזיק לו". לדבריה, היא חוששת גם היא כפוית טובה, ויודעת שהרבה היו שמחים להיות במקומה.
 
הסיפור ההזוי הזה כמובן גרר תגובות רבות, והגולשים מיהרו אל המקלדת לחלוק את דעתם בנושא. "היתרון בזה הוא שאם הוא יפסיק לחשוק בך תדעי שהוא מנהל רומן. תיהני מזה כל עוד זה נמשך", כתבה מגיבה אחת בשם שרה, ומגיב אחר כתב שזה "יותר הגיוני שהוא מכור לוויאגרה". גולש בשם כריס כתב בהומור: "איך אפשר להספיק משהו אחר אם עושים את זה 10 פעמים ביום? לא עדכנו אותך שכשמתחתנים מפסיקים לעשות סקס?"