זה לא חדש שאנשים מקיימים יחסי מין בפומבי לעיני עוברי אורח, ובשנים האחרונות נראה שהתופעה הזו רק הולכת וגוברת. מילא אם אנשים היו עושים את זה רק עם אנשים אחרים, אך דמיינו לעצמכם שאתם הולכים ברחוב ורואים מישהו מקיים יחסי מין במרץ עם עצם דומם כלשהו כגון צינור, מכונית או אופנוע (אירועים שאכן התרחשו בעבר).
השבוע נהגים שעברו בכביש מהיר בבריטניה לא היו צריכים לדמיין זאת. לצערם הרב, הם זכו לקבל הופעה חיה של גבר שהחליט להתייחד עם בובת המין שלו בצד הכביש. האירוע הביזארי תועד בידי אחד הנהגים, שהיה המום ממה שראו עיניו, בשעות הבוקר בכביש מהיר בנורת'המפטונשייר. בסרטון, אפשר לראות מצד שמאל של הכביש, מאחורי מעקה הבטיחות, גבר חיוור ועירום עומד מאחורי בובה מתנפחת ונהנה מסקס לוהט איתה.
גבר תועד באקט עם בובת מין. צילום מסך
גבר תועד באקט עם בובת מין. צילום מסך





 
לאחר שהנהג סיים לצלם את האקט, הוא התקשר למשטרה כדי לדווח על מה שראה, אך עד שהשוטרים הגיעו, הגבר והבובה שלו כבר לא היו במקום. דובר של משטרת נורת'המפטונשייר אמר בהצהרה רשמית ביחס לאירוע כי "שוטרים נקראו למקום לאחר שהתקבלו דיווחים על גבר שמתנהג בצורה בלתי הולמת בצד הכביש. אבל כשהם ערכו חיפוש במקום הם לא מצאו דבר, ונראה שהגבר כבר עזב. מאז לא דווח על מקרים נוספים".
 
נכון לעכשיו, לא ברור אם מדובר בגבר שבאמת ובתמים רצה לעשות סקס עם הבובה שלו או שזו לא יותר מאשר מתיחה. "יש אנשים עם תחביבים ופטישים מאוד מוזרים", אמר הנהג,שביקש להישאר אלמוני.

הסרטון שלו שותף בדף הפייסבוק SWD Media, וזכה לתגובות משועשעות מגולשים רבים. מגיב בשם ברט ברלינגטון כתב שהסרטון "בוודאי יעלה בהמשך לאתר פורנהאב", בעוד שאחר כתב: "הוא היה צריך לעצור בצד רק אם זה מקרה חירום, ולא נראה שיש פאנצ'ר בבובה". מגיב נוסף תהה אם זה "כביש מהיר שמיועד רק לאוהבים". 

נראה שהוא ממש נהנה מהרגע האינטימי עם הבובה. צילום מסך
נראה שהוא ממש נהנה מהרגע האינטימי עם הבובה. צילום מסך


צפו: גבר נתפס מקיים יחס מין עם בובה מתנפחת בצד הכביש