תשאלו כל אדם שאתם מכירים, והוא יגיד לכם שמה שעושים בשירותים צריך להישאר בשירותים כי זה ממש מגעיל. אבל מדובר באנשים שמייצגים את הרוב השפוי, ולעומתם יש מי שחושבים דווקא ההפך, שצריך להכניס חזרה את מה שהגוף לא רוצה יותר. אחת כזו היא מורה ליוגה מבריטניה, שעוררה סערה ברשת כשחשפה שהיא שותה כל בוקר ליטר וחצי מהשתן השתן של עצמה. כשהיא מסיימת אגב, היא גם מורחת אותו על העור שלה כדי לקבל מראה רענן וזוהר.



למי שתהה, קיילי אוקלי בת ה- 33 טוענת שהיא לא עושה את זה בשביל הכיף או כחלק מפטיש מגעיל, אלא בגלל שיא מאמינה שזה תורם לבריאות שלה. אוקלי אובחנה כבעלת מערכת חיסונית חלשה מגיל 4 ומאז החלה לפתח הרבה מחלות כרוניות. בגיל 15 למשל, החלה לסבול ממחלת ההאשימוטו'ס ת'יירודיטיס -  שהיא מחלה אוטואימונית, במהלכה מערכת החיסון תוקפת את בלוטת התריס, ובכך גורמת לתת תפקוד שלה. בעקבותיה היא גם פיתחה פיברומיאלגיה, שגורמת לעייפות ולכאבי שרירים כרוניים בכל הגוף.

אבל לדבריה, מאז החלה לשתות את השתן של עצמה, רוב התסמינים מהם סבלה נעלמו. על פי דיווח של ה"דיילי מייל", היא החליטה לנסות לראשונה את המנהג השנוי במחלוקת לפני שנתיים, כשהשתתפה בסדנת 'תרפיה באמצעות שתן', אליה מגיעים אנשים ששותים את הנוזל מסיבות רפואיות. "למדתי על רפואה טבעית ונדהמתי מסיפורי הצלחה של אחרים," הסבירה אוקלי. "שמעתי ששתן יכול לעזור לחזק את מערכת החיסון, לשפר את המצב הבריאותי הכללי ושהוא טוב לעור".
 
כשניסתה זאת בעצמה, הבינה שכל מה ששמעה נכון, שכן השיפור במצבה הבריאותי היה מהיר, עוד מכוס השתן הראשונה: "השיפור היה כמעט מיידי. בכלל, מיד אחרי שאני שותה את זה אני מרגישה עליה חדה ברמת האנרגיות שלי, זה מדהים. אני זקוקה לפחות שינה ומתעוררת באופן טבעי בחמש בבוקר בלי שעון מעורר".

לדבריה, הנוזל הצהבהב גם עושה פלאים לאור שלה: "הוא עוזר לנקות את העור ולגרום לו להראות רענן. אני גם משתמשת בזה גם כקרם לחות - אני שמה קצת על צמר גפן ומורחת את זה על הפנים לפני שאני נכנסת למקלחת.
 
מרגישה טוב יותר מאז החלה לשתות שתן. אוקלי בפוזה אופיינית
מרגישה טוב יותר מאז החלה לשתות שתן. אוקלי בפוזה אופיינית
 
על מנת להשיג את מרבית היתרונות של השתן, אוקלי דואגת לשתות בכל יום את השתן הראשון של הבוקר בגלל שהוא הכי בריא: "השתן של הבוקר מכיל את רוב ההורמונים והערכים התזונתיים הטובים ביותר. אבל אני לא שותה את מה שיוצא בהתחלה ובסוף, כי אלו החלקים שמכילים את רוב הרעלים". בכל הקשור לטעם, היא מרגיעה ואומרת שזה לא מגעיל כמו שחושבים: "אין לזה טעם חזק, זה קצת מלוח ויש לזה קצת טעם של מינרלים. אבל בגלל שאני טבעונית, הטעם לא חזק".
 
יאמי! שתן חם של בוקר. אוקלי עם המשקה האהוב עליה
יאמי! שתן חם של בוקר. אוקלי עם המשקה האהוב עליה
 
זה זמן טוב לציין, עבור מי שחושב לנסות זאת בעצמו, שמעולם לא הוכח מדעית שזה בריא לשתות שתן. כמו כן, אין ראיות לכך שהוא עוזר לרפא בעיות בריאותיות באשר הן. בכלל, אם תשאלו אנשי מקצוע, למשל רופאים, הם יסבירו לכם ששתייתו לא רק שאינה מועילה, אלא גם עלולה להזיק. אחרי הכל, מדובר בפסולת שהגוף רוצה להיפטר ממנה, אז למה שנרצה בכוח להחזיר אותה חזרה פנימה?