סטודנטים שנרשמו לקורס מבוא לפסיכולוגיה הופתעו לקבל שיעור על ההתנהגות המינית האנושית, לאחר שהמרצה הקרין להם בטעות פורנו. בכך, המרצה, סטיב ג'ורדנס, נתן לסטודנטים "טו מאצ' אינפורמיישן". בכך גם חשף בפני הסטודנטים שלו מה הוא עושה בשעות הפנאי כשהוא לא מלמד אותם.



האירוע המביך התרחש בשיעור של תשע בבוקר, באוניברסיטת טורונטו, כשג'ורדנס חיבר את המחשב הנייד שלו למקרן, מבלי לבדוק קודם אם יש חלונות שכדאי לסגור. בשל הטעות הקטנה הזו, 500 הסטודנטים שהיו בכיתה מיד הבינו מה עשה לפני השיעור, שכן על המסך הופיע מיד סרט פורנו. לצערו של ג'ורדנס, המבוכה לא נשארה בין כותלי האוניברסיטה והאירוע הפך ויראלי לאחר שאחד הסטודנטים צילם אותו והעלה את התיעוד לאתר Reddit.



כפי שניתן לראות מהתיעוד, רוב הסטודנטים לקחו את האירוע בהומור והתפקעו מצחוק, אך היו מי שנפגעו ועזבו את המקום. סך הכל, הסרטון הוקרן במשך 10 שניות עד שג'ורדנס הצליח לעצור אותו. בעקבות החשיפה לתכנים הקשים, האוניברסיטה הציעה תמיכה נפשית לכל מי שזקוק לה. "אנחנו לא יכולים להיכנס לפרטים אך אנו מודעים לאירוע, ומעודדים סטודנטים שנפגעו מהסרטון לדבר עם אנשי הצוות המקצועיים שלנו", מסר דובר האוניברסיטה, דון קמפבל. 

"כשראיתי את הסרטון הופתעתי. לא ציפיתי לדבר כזה, בייחוד לא מוקדם כל כך בבוקר. אבל כל הסיטואציה מאוד הצחיקה אותי וגם הרבה אחרים", סיפר הסטודנט שצילם את האירוע לאתר חדשות האוניברסיטה, The Varsity. "כולם עושים טעויות אז אני לא מאשים אותו. אני מקווה שלא יקרה משהו כזה בעתיד ושזה ייזכר כאירוע שאפשר לצחוק עליו. אני גם מקווה שהעבודה שלו או חייו האישיים לא יפגעו מזה"

באשר למרצה הנבוך, זה מקווה שהעניין ישכח במהרה והוא יוכל להמשיך הלאה. הוא מיהר לפרסם את התנצלותו: "אני רוצה להבהיר שמה שקרה היה לחלוטין לא מכוון ואני מרגישה נורא בגלל זה. אני מתנצל בפני כל הסטודנטים שלי ואני רוצה להמשיך הלאה מהאירוע. תודה לסטודנטים, לקולגות ולמשפחתי המדהימה על התמיכה וההבנה".

סטיב ג'ורדנס. צילום: פייסבוק
סטיב ג'ורדנס. צילום: פייסבוק


סרטון הפורנו שהראה ג'ורדנס לסטודנטים: