אל תראו בזה תירוץ לא להתרחץ, אך לפי כמות התאונות שמתפרסמות בנושא, נראה שמקלחת היא לא המקום הכי בטוח להיות בו. לאחרונה למשל, מורה ליוגה מקליפורניה נזקקה להרבה מאוד תפרים אחרי שדלת הזכוכית במקלחת התנפצה באופן פתאומי. האישה, ג'ין טרור, בדיוק יצאה מהמקלחת במלון בעיר ניופורט ביץ', כשלפתע שמעה קול התנפצות אדיר.



מיד לאחר מכן, היא הרגישה המוני שברי זכוכית ננעצים בזרועותיה וברגליה. "הרעש היה מאוד חזק, היה בום אדיר", היא סיפרה לחדשות ABC 11. "התחיל לרדת לי המון דם, הבנתי שאני חייבת להגיע בדחיפות לבית חולים". היא הובהלה לחדר מיון, שם לקח לצוות הרפואי שעות רבות על מנת להוציא את הזכוכיות מגופה, והיא נזקקה ל-30 תפרים ברגליה וידיה.



בשל התאונה הקשה שעברה, טרור חוששת שנגרם לה לנזק עצבי בלתי הפיך שיגביל את היכולת שלה ללמד יוגה. לדבריה, הפגיעה הכי קשה שלה היא ברגליים. כמו כן, היא גם פוחדת שיישארו לה המון צלקות בולטות אותן לא תצליח להסתיר.

מיד לאחריה התאונה, עובדים במלון העבירו אותה לחדר אחר, שם חיכתה עד שהאמבולנס הגיע. טרוט סיפרה שהם היו המומים ממה שקרה: "הם היו בהלם, לא היה להם מושג שמשהו כזה יכול לקרות". גם טרוט לא הייתה מודעת לסכנה הזו במקלחות זכוכית, והודתה שמאז התקרית היא פוחדת להיכנס למקלחת בביתה.

על מנת לדאוג שדבר כזה לא יקרה שוב, הנהלת המלון פתחה בחקירה בניסיון להבין מה גרם לפיצוץ, וכן בחנה את מקלחות הזכוכית בכל החדרים. "אנחנו מנהלים חקירה יסודית כדי לקבוע מה גרם לתאונה על מנת למנוע תאונות כאלו בעתיד", אמר מנכ"ל המלון בהצהרה רשמית.
למרות שמדובר בתאונה הזויה למדי, היא לחלוטין לא נדירה ובארה"ב בלבד דווח בשנים האחרונות על 2,300 אנשים שפונו למיון לאחר שדלת מקלחת הזכוכית שלהם התפוצצה. על פי הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה, "ההשברות הספונטנית יכולה להיגרם משריטות, התקנה לא נכונה או גורמים נוספים, מפני שהזכוכית המחוסמת (זכוכית מיוחדת וחזקה פי 3 עד 5 מזכוכית רגילה) נמצאת תחת לחץ".