אישה מקולומביה עומדת במרכז סערה תקשורתית במדינתה, לאחר שעבדה על בעלה שהיא בהריון במשך תשעה חודשים כדי שלא יעזוב אותה. לא רק זאת, ביום בו הייתה אמורה ללדת היא טענה שנחטפה ושהתינוק שלה נקלח בידי חברי כנופיה. למרבה הפלא, למרות שבעלה חי איתה והיה איתה בכל רגע, הוא לא חשד שהבטן ההריונית של אשתו, אנטונלה מילנה פדיליה, היא בסך הכל כרית.



"בני גר איתה, הם ישנו באותה מיטה. אבל הוא מעולם לא נגע לה בבטן", סיפרה אימו. כדי שלא יעלה על השקר שלה, פדיליה בת ה-37 גם מנעה ממנו לבוא איתה לבדיקות, ונתנה לו להסתכל על אולטרסאונד שהדפיסה מהאינטרנט. "הוא רצה להיכנס איתי לרופא אבל תמיד הצלחתי למנוע את זה ממנו. בפועל אלו היו בדיקות שגרתיות, לא בדיקות הריון", סיפרה פדיליה בראיון לאתר החדשות המקומי El Heraldo.


ביום בו הייתה אמורה ללדת בניתוח קיסרי, פדיליה, אם לשניים מקשרים קודמים, נעלמה למשך שעות רבות. בערב באותו היום, היא התקשרה לבעלה וביקשה שיבוא לקחת אותה. היא טענה שנחטפה בידי כנופיה, ושאלו ביצעו בה ניתוח קיסרי ולקחו ממנה את התינוק. הבעל המודאג לקח אותה בניגוד לרצונה לבית החולים לבדיקות, וגם המשטרה נכנסה לתמונה.
 


כשנשאלה על כך, פדיליה סיפרה לשוטרים שקבוצת גברים הכניסה אותה בכוח לטנדר אדום וסיממו אותה. היא לא זוכרת מה קרה, פרט לכך שהתעוררה במחוץ לסופר מקומי, והבינה שהתינוק כבר לא ברחם שלה. לטענתה, התינוק הוסר למטרות סחר באיברים. לצערה הרב של פדיליה, השוטרים מיד חשדו שמשהו בסיפור שלה לא מסתדר, ואכן בבדיקות שנערכו לה לא היו כל סימנים לכך שהוסר מרחמה תינוק, וגם לא נמצאו בגופה ראיות לכך שסוממה. כמו כן, בדיקות דם ובדיקה של גינקולוגית איששו שהיא מעולם לא הייתה בהריון.

"הוא התחנן שאספר לו את האמת ולא יכולתי להסתכל לו בעיניים, כאב לי לראות אותו כך. אבל בסוף סיפרתי לו הכל, בכינו יחד", סיפרה פדיליה. "הודיתי שהמצאתי הכל אבל שעשיתי את זה מאהבה ומפחד שאני אאבד את האדם שאני אוהבת". לטענתה, בעלה אמר לה שאין אישה אחרת מלבדה, ושגם אם לא הייתה בהריון הוא לא היה עוזב אותה כי הוא אוהב אותה.

אך כעת, לאור מה שעשתה לו, הוא צריך קצת זמן לבד לחשוב על עתיד הקשר שלהם. "למרות שלפי הבדיקות היא לא הייתה בהריון היא עדיין ניסתה לשכנע אותנו. הייתה לה בטן קטנה, אבל מעולם לא חשדנו בזה", סיפרה אימו. לדבריה, בנה ממש התרגש מכך שהוא עומד להפוך לאבא לראשונה בחייו.