בישראל אין סיכוי שמישהו יצליח לעשות דבר כזה, אבל בחו"ל, בעיקר בארה"ב, החבאת גופה ואי-דיווח על מוות של אדם הם עניין שבשגרה. ברוב המקרים, אנשים עושים זאת על מנת להמשיך לקבל את הקצבאות של המנוח, כשבדרך כלל מדובר בבני משפחה. אבל כמובן שיש מי שמבקשים להיות מקוריים, כמו אישה בת 69 מצפון קרוליינה, שנתנה הסבר מאוד הזוי לכך שגרה עם גופת אימה והסתירה את מותה.



על פי משטרת העיר אנפילד, אף אחד לא חשד לרגע במה שדונה סו הודג'גנס עשתה, עד שהגיעה יום אחד לבית הלוויות מקומי. היא ביקשה לארגן הלוויה לאימה, נלי מאי בת ה-93, אבל הסבירה שהיא לא יודעת לאן שירותי הבריאות לקחו את גופתה. מסתבר שזו הייתה טעות מרה מצד דונה, שכן כשהעובדים לא הצליחו לאתר את הגופה הם יצרו קשר עם המשטרה.

ומה הדבר הראשון שהשוטרים עשו? הלכו כמובן לביתה של נלי (שגרה עד מותה עם דונה) ומיד מצאו את הגופה. לפי פוסט שהעלתה משטרת אנפילד לפייסבוק, הגופה נמצאה "בשלבי ריקבון מתקדם", ונראה שהייתה שם מספר חודשים. בחקירתה, דונה הסבירה שלא סיפרה על מות אימה לאף אחד כי "היא הייתה סקרנית ורצתה לראות את שלבי ריקבון הגופה".

במשך חודשים רבים, שכנים הריחו צחנה מגיעה מביתה, אבל לא חשבו שזה נושא יוצא דופן. "לא חשבתי על זה יותר מידי, חשבתי שאולי זאת בעיה בביוב או משהו בסגנון", סיפרה אחת השכנות.
 

via GIPHY

לאחר שהמקרה המטריד נחשף, בן משפחה של דונה סיפר שזו ניסתה להרחיק אותו ואת שאר המשפחה מהבית, וכל הזמן נתנה תירוץ אחר מדוע הם לא יכולים לבקר את נלי. "כל פעם שמישהו מאיתנו קפץ לבקר, היא הייתה פוגשת אותנו בדלת ואומרת שנלי ישנה", סיפר הנכד של נלי, קני ולאסקז לרשת החדשות המקומית, WRAL. 
 
בני משפחתה וחבריה ההמומים של נלי גילו על מותה באמצעות המשטרה, ומתכננים לערוך לה בקרוב הלוויה. בימים אלו, הבת למופת דונה נמצאת במעצר בערבות של 5,000 דולרים באשמת החבאת גופה ואי דיווח על מקרה מוות. למרבה המזל, דונה לפחות לא רצחה את אימה, וזו נפטרה בנסיבות טבעיות.