רבים מאיתנו נוטים להתלונן (ובצדק) על חוסר היעילות של הדואר בישראל, בעיקר בגלל שמשלוחים מגיעים דרכו באטיות שיא. אבל אולי נוכל לפחות להתנחם בכך שמה שהזמנו הגיע באותה שנה, ולא כמה עשורים לאחר מכן. זה נשמע הזוי, אבל זה בדיוק מה שקרה לאישה אמריקאית שקיבלה חבילה שהזמינה באיחור של 20 שנים.

אי שם ב-1998, ורה ווקר, מאורלנו, פלורידה, רצתה לשמח את נכדתה בת הארבע והזמינה לה ספרים בדואר, אך לצערה הנכדה לא זכתה ליהנות מהם מעולם. "הזמנתי כמה ספרים של ד"ר סוס לנכדה שלי אבל הם לא הגיעו", הסבירה ווקר לחדשות המקומיות WFTV. היא השלימה עם זה שלא תראה את ההזמנה שלה, ובינתיים הנכדה כבר הפכה לאישה בוגרת, נישאה ונולד לה ילד.

אך יום אחד, שנים רבות לאחר היא קיבלה חבילה בדואר, ובפנים היו הספרים שהזמינה. ווקר, שממש לא ציפתה לזה אחרי כל כך הרבה זמן הייתה בהלם מוחלט: "ראיתי את התאריך, פתחתי את החבילה והתחלתי לצרוח". חברת הדואר הסבירה לה שהחבילה נמצאה תקועה בתוך תא דואר ישן, ולכן היא לא קיבלה אותה. למרות שהספרים כבר לא מתאימים לנכדתה, ווקר לא כעסה וסיפרה שהספרים הגיעו בדיוק בזמן כדי להקריא מהם לנין שלה בן ה-5, חובב מושבע של ד"ר סוס.