מה הייתם עושים אם הייתם יוצאים יום אחד מהבית ורואים אנשים עירומים קשורים לעמודים? אם זה נשמע לכם הזוי אתם צודקים, אבל זה קרה ממש עכשיו במקסיקו, ואף אחד לא מצליח להבין למה. המשטרה המקומית של העיר פוארטו ואיארט, בחליסקו, מסרה כי היא קיבלה מספר קריאות בשבועיים האחרונים, לחלץ גברים שהופשטו, הוכו ונקשרו לעמודי תאורה.



עד כה אותרו לפחות 10 גברים בשישה מיקומים שונים בעיר, כשעל השיער של חלק מהם סומנה האות "R". המשטרה ניסתה להבין מה פירוש המעשים המזוויעים הללו, אבל הבעיה היא שאף אחד מהגברים, מלבד אחד, לא מוכן לשתף איתם פעולה. היחיד שהסכים לדבר הסביר כי נלקח בכוח מביתו בידי אנשים שלא הכיר, ואלו לקחו אותו לחווה, הכו והפשיטו אותו. הגברים האחרים עם זאת, מסרבים בתוקף למסור שמות וטוענים כי הם לא זוכרים דבר, ואחד מהם אף ברח ברגע ששוחרר מהעמוד.



בהעדר מידע נוסף, המשטרה יכולה רק לשער מי עומד מאחורי המעשים המחרידים הללו. על פי אחת ההשערות, הגברים הם גנבים, וזה הוא מעשה ידם של תושבים זועמים שנמאס להם שהמשטרה לא מטפלת בפשיעה, כשהאות "R" היא כינוי גנאי לגנבים. אופציה נוספת שהוצעה היא שהדבר נעשה בידי כנופיה, במטרה ללמד לקח ולהראות מה קורה לחברי כנופיה שמלשינים. השערה נוספת היא שזהו פשוט חלק מיריבות בין כנופיות. 





צפו: גברים הופשטו, הוכו ונקשרו לעמודים במקסיקו