בימינו קשה למצוא שכנים טובים ואם אי פעם תגורו ליד אנשים כאלו - אל תעברו דירה לעולם. למרבה הצער, הרוב המוחלט נאלץ לגור ליד אנשים מעצבנים ורועשים שעושים מסיבות, קריאוקי ובאופן כללי לא ממש מתחשבים באחרים. אם זה קורה פעם בתקופה זה לא נורא, אבל כשזה קורה כל יום זה עלול לגרום גם לאדם השפוי ביותר להתחרפן ולעשות מעשים קיצוניים. 

למשל כמו האישה הזו מהעיר בודיונובסק שבדרום רוסיה, שרבה לעיתים קרובות עם שכניה כי הם לא הפסיקו לשפץ את הבית שלהם. לאחר ריב נוסף בינה לבין השכנים, האישה בת ה-53, שזהותה לא הותרה לפרסום, החליטה לשכור רוצח שכיר כדי להשתיק אותם לנצח. למרבה המזל, החיפושים שלה אחר רוצח באינטרנט עוררו מיד את תשומת הלב של המשטרה, ואלו החליטו לשלוח אליה שוטר סמוי במסווה לרוצח שכיר כדי לתפוס אותה על חם.
"אתה חייב לחסל את כולם", האישה דרשה מהשוטר הסמוי במפגש בין השתיים שתועד בסתר בידי המשטרה. במהלך המפגש הזה, האישה הסבירה ששכניה הם משפחה מאוד גדולה של שבעה נפשות, כולל ילדים, והיא רוצה שכולם ירצחו. כשהשוטר הסמוי אמר לאישה שהוא מוכן לרצוח רק את הבעל והאישה, היא הביעה את אכזבתה ואמרה: "זה לא מספיק, זה רק יכעיס אותם עוד יותר". היא הסבירה שהיא חייבת להיפטר מהם לפני שהם ינסו להיפטר ממנה, וטענה שהם עוקבים אחריה.

על פי חדשות RT, לבסוף השניים הצליחו להגיע להסכמה שרק ההורים ירצחו, תמורת 100,000 רובלים (כ-1,500 דולרים), בעוד בשאר בני המשפחה יטפלו בהמשך בדרכים אחרות. לאחר מכן, המשטרה יצרה קשר עם השכנים הרועשים וביימה את מותם בתוך הרכב המשפחתי. כשהמשימה "הושלמה", השוטר הסמוי הציג בפני האישה תמונות של הרצח המזויף כהוכחה לכך שעשה את מה שביקשה ממנו. כששילמה לו נעצרה מיד, ובחקירתה התוודתה בלית ברירה על הכל.