אם חשבתם שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכם כשתבשלו הוא שיצא לכם אוכל מגעיל, תחשבו שוב. מסתבר שבמטבח עלולים לארוב לכם כל מיני יצורים מבהילים, והם יצוצו דווקא במקומות הכי לא צפויים. תוכל העיד על כך לסבתא מבריטניה, שבסך הכל רצתה להכין צ'יפס בתנור ונחרדה כשבפנים חיכה לה נחש חום גדול.



האישה בת ה-82, מהעיר סטוקפורט, קראה מיד לבעלה והוא הזעיק פקח של חברת RSPCA (האגודה המלכותית למניעת התאכזרות לבעלי חיים). "כשפתחתי את דלת התנור וראיתי אותו לראשונה חטפתי את שוק חיי", סיפרה האישה. "עברתי לאחרונה ניתוח קטרקט ותהיתי אם העיניים שלי מטעות אותי, אבל אז גם בעלי ראה אותו".



An elderly couple in #Stockport had a fright when they found a 3ft snake in their oven. The 82-year-old woman was about to put some chips on when she spotted the reptile wrapped around the grill. 
לדבריה, היא ובעלה בחרו לקרוא לפקח של האגודה כי הם אוהבים חיות, ולמרות שהנחש הלחיץ אותם לא רצו שהוא יפגע: "אנחנו אוהבים בעלי חיים, ורצינו לוודא שהנחש יהיה בסדר. כשהחילוץ נגמר, חיבקתי את הפקח ונתתי לו כוס תה". היא הודתה שאחרי התגלית המלחיצה "כבר לא התחשק לי להכין צ'יפס בתנור, אז שלחתי את בעלי לקנות פיש אנד צ'יפס".

הפקח שחילץ את הנחש, אנדי האריס, סיפר ל"סאן" הבריטי שגם הוא היה המום מהגודל שלו: "ציפיתי למצוא נחש קטן אבל הוא היה ממש ארוך, באורך של לפחות מטר". לדבריו של האריס, זה הוא נחש בית אפריקאי לא ארסי, וככל הנראה מדובר בחיית מחמד שברחה או ננטשה. "מזל שהאישה לא חיממה את התנור מראש לפני שפתחה אותו", הוסיף. נכון לעכשיו, הנחש בריא ושלם וכבר זכה לבית חדש, ובעליו קראו לו סאמי.