אנשים שמגדלים כלבים יעשו למענם הכל, גם אם פירוש הדבר שזה יפגע בהם ויסכן אותם. מדובר בקשר מיוחד של אהבה ללא תנאים, ולכן קשה שלא לעזור להם כשהם צריכים עזרה. יוכלו להעיד על כך שלושה נערים שתועדו מחלצים כלב מאחיזתו של נחש ענקי שעמד להפוך אותו לארוחתו הבאה.

בסרטון הדרמטי, אפשר לראות את הנערים מכים את הנחש מסוג בואה שוב ושוב, בעודו כורך את גופו בחוזקה סביב הכלב האומלל. בהתחלה אומנם נראה שמדובר בקרב אבוד, אבל הנערים לא מוותרים ובסוף מצליחים ללכוד את הנחש. כפי שניתן לראות אחד מהם תופס בקצה אחד של הזוחל הענק, בעוד השני תופס בקצהו האחר, הם מושכים בכוח משני הצדדים ומאפשרים לכלב להימלט על נפשו.



בשלב זה לא ידוע היכן הסרטון צולם או למי שייך הכלב, כמו גם האם היצור הפרוותי נפצע מידי הנחש. הסרטון הועלה ממש לאחרונה לרשתות החברתיות ומאז הפך ויראלי, כשרבים התרשמו מאומץ ליבם של הנערים ואהבתם לכלב. "איזה אומלל, הוא היה מבוהל לחלוטין. כל הכבוד להם!" כתב אחד המגיבים, וגולש אחר הוסיף: "הדברים שנעשה עבור חברינו הפרוותיים, נערים מאוד אמיצים, משמח לראות שהכלב יצא ללא פגע". חלק אף קראו להוקיר את הצעירים על האומץ שלהם: "צריך לתגמל אותם על אומץ ליבם ועל האהבה שהפגינו כלפי הכלב".

הצילו כלב מידי נחש ענקי. צילום מסך
הצילו כלב מידי נחש ענקי. צילום מסך