כל אדם עם קצת היגיון יודע שמכונות כביסה הן מאוד מסוכנות לילדים, ובהחלט לא מתאימות למשחק עבורם. הוכחה לכך היא האירוע המפחיד שהתרחש לאחרונה במלזיה, במהלכו בן שלוש ננעל במכונת כביסה וכמעט מצא בה את מותו. אבל החלק הכי מזעזע במקרה הוא, שהוא הוכנס לשם בכוונה בידי הדוד שלו, שחשב שזה יהיה מאוד מצחיק לנעול בתוכה את האחיין שלו.


האירוע המסוכן התרחש בשבוע שעבר בעיר ראואנג, כשהדוד בן ה-27 התלווה אל האם ואל בנה למכבסה ציבורית. הדוד והאחיין שיחקו במכבסה, בזמן שהאם הכניסה בגדים לאחת המכונות ולא הסתכלה על המתרחש. "ואז הוא הכניס את האחיין שלו למכונה כבדיחה, וגרם לכך שהוא נלכד במכונה במשך כ-20 דקות", הסביר סופט לים בקפאי ממשטרת הולו-סלנגור. 

הבדיחה התבררה מיד כמטופשת לאחר שהדוד לא הצליח לפתוח את הדלת ולהוציא את הפעוט מהמכונה. למרבה המזל, "הוא חולץ בידי אזרחים ואנשי משטרה, ויצא ללא פגע". על פי המשטרה המקומית, האם מסרה הצהרה רשמית בה אמרה ש"היא לא הבינה לאן בנה נעלם והייתה מודאגת, כשלפתע ראתה אותו במכונת הכביסה".
 

מיד עם תום החילוץ הדוד נלקח למעצר, ועלול להיות מואשם בהתעללות, הזנחה וגרימת נזק נפשי. הוא שוחרר בערבות כמה ימים לאחר מכן, וממתין לזימון שלו לבית המשפט. למרות שהוא זה שגרם לכל המהומה, דווקא האב של הפעוט הציע לשלם לבעל המכבסה על הנזק שנגרם לאחת המכונות במהלך החילוץ.

בעלי המכבסה סיפר על התקרית: "המכונה ננעלת אוטומטית ברגע שמכניסים פנימה מטבעות או שלוחצים על כפתור ההתחלה. אני לא מבין איך זה קרה אך חייו של הילד היו בסכנה". הוא הוסיף שלילד היה מזל ושהמכונה לא התחילה לעבוד כנראה כי הוא היה כבד מידי. סרטון דרמטי של החילוץ הועלה לרשתות החברתיות ומיד הפך ויראלי, כשרבים מהגולשים התלוננו על כך שהאם היא דווקא זו שהפגינה חוסר אחריות יותר מכל. לדבריהם, אסור היה לה להשאיר את הילד לבד עם הדוד בשום שלב.