אם אתם חשים פחד בכל פעם שאתם עולים על מעלית - עדיף שלא תקראו על האירוע המצמרר הבא שהתרחש לאחרונה בסין. במהלך האירוע המבהיל, גבר מבוגר נפל לתוך פיר של מעלית בזמן שחיכה לה יחד עם החתן שלו. אבל מה שהופך את האירוע למצמרר עוד יותר, מעבר לכך שהוא תועד במצלמות אבטחה, הוא שיש חשד שזו לא הייתה כלל תאונה.



הצעיר המצולם בסרטון, שידוע רק בשם ג'ואו, מתעקש שזה לא נעשה בכוונה וחשף בפני כלי התקשורת מה באמת קרה. לדבריו, הוא הסיע את אבא של אשתו אליהם הביתה, ולאחר מכן האב הוא ביקש שייקח אותו לבקר קרובי משפחה שגרים באזור. "הם גרים בבניין בו אני עובד", הסביר ג'ו, חשמלאי מוסמך בחברה לניהול נכסים.



בעודם מחכים למעלית הוא הבחין בבעיה במקשים ליד אחת המעליות. "לא היה אפשר לראות באיזו קומה המעלית והחצים הבהבו לשני הכיוונים", הסביר. לכן הוא החליט לבדוק את העניין, כשקרה לפתע הנורא מכל והאב נפל. "אחרי שפתחתי את הדלת הסתכלתי פנימה ושכחתי מאבא של אשתי, שכחתי שהוא מאחורי". הוא ניסה לתפוס אותו אך זה כבר היה מאוחר מידי.

הסרטון מהאירוע פורסם באתר Weib ב-5 באוקטובר ומיד הפך ויראלי והסעיר את הגולשים. רבים טענו שמדובר ברצח, וכי הצעיר דחף או לא הזהיר את הקשיש כדי שיותר להיפטר ממנו ולגרום לזה להראות כמו תאונה. האירוע עדיין בחקירה.