לעבוד במשך שעות רבות יכול להיות מאוד מלחיץ ומתיש, וכדי להתמודד עם זה רבים יוצאים להפסקות התרעננות קצרות, במהלכן הם שותים קפה, אוכלים משהו ונושמים אוויר צח. עבור רוב האנשים זה עוזר, אבל עבור מי שלא, אולי כדאי לו לנסות את הפתרון הלא שגרתי שחלקה לאחרונה בלוגרית סקס אוסטרלית.



בטור הקבוע שלה באתר SheSaid, נדיה בוקודי בת 34 הסבירה ארוכות למה בזמן שהקולגות שלה יוצאים להפסקת קפה, היא בוחרת לצאת ל"הפסקת אוננות" בשירותים של העבודה. "אם זו הפסקת צהריים, אני קופצת לבילוי מהיר עם הוויברטור שלי (זה היתרון בכך שהעבודה במרחק הליכה מהבית)", כתבה בטור שכותרתו "אני מאוננת בעבודה וגם לכם כדאי". בוקודי הוסיפה: "ברוב המקרים אני לא יכולה לחכות כל כך הרבה זמן, אז אני נכנסת לשירותים, שמה אוזניות וגולשת ברד-טיוב (אתר פורנו) עד שהלחץ יורד. רבע שעה אחרי זה, אני חוזרת רגועה וממוקדת יותר, מוכנה להתמודד עם מה ששאר היום יזמן לי". 



למי שתוהה, היא מסבירה, היא לא נהנית מזה רק "רק בגלל שאני אוהבת לאונן", אלא יש לכך יתרונות ברורים שהוכחו מדעית. לדבריה, חוקרים רבים מצאו שמדבר פעולה מרגיעה ומשחררת מתחים, ומעבר לכך היא גם משפרת את הפעילות המנטלית. "לפי מחקר שפורסם ב- The Journal of Sexual Medicine, אורגזמות מועילות יותר למוח מאשר תרגילים מנטליים נורמטיביים כמו סודוקו ותשחצים", הסבירה. "זה קורה בגלל שבמהלך ההגעה לאורגזמה יש זרימת דם מוגברת לכל החלקים במוח, בעוד שתרגילים מנטליים מפעילים רק אזורים מסוימים". 
 
לדעתה, הדבר הזה יכול להועיל לכל מי שיעשה כמותה, וכל עוד זה נעשה בדיסקרטיות ולא על חשבון עבודה, אין בכך שום בעיה אתית: "מה שאתה עושה לבד מאחורי דלת סגורה בתא השירותים הוא באמת עניינו של הבוס שלך - בתנאי שאתה לא עושה את זה מחוץ לזמן החופשי שלך. חוץ מזה, אם הבוס רוצה להעלות את הפרודוקטיביות של העובדים שלו, כדאי לו לשקול ברצינות את יישום המדיניות של הפסקת אוננות בעובדה".
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sexpert life ✌️

A post shared by Nadia (@nadiabokody) on


הבלוגרית הפרובוקטיבית הגיעה לכותרות מוקדם יותר השנה, לאחר שכתבה בטור שלה על ההתנסות הראשונה שלה עם ויברטור. לדבריה, זה קרה זמן קצר אחרי הגירושים שלה והרבה אחרי שהחלה בכלל לכתוב על סקס.
 
מאז החלה, אגב, היא הודתה שהתקשתה להפסיק כשהבינה עד כמה זה כיף ומהנה. לטענתה, השתמשה בזה אפילו יותר מידי, מה שאפילו הזיק לה וגרם לה לכאבים באזור האגן. "הבנתי שכואב לי בגלל שאני משתמשת יותר מידי בוויברטורים, כנראה ממש הגזמתי", כתבה.