בשנים האחרונות נראה שעולים לכותרות יותר ויותר זוגות עם פערי גילאים ביניהם, שמוכיחים שגיל הוא רק מספר ושאם אוהבים אפשר להתגבר על הכל. זה בדיוק גם מה שחושבת צ'לסי מק'קלו, דוגמנית בת 21 מטנסי, שעומדת להתחתן בחודש הבא עם גבר שמבוגר ממנה ביותר מ-30 שנים. מק'קלו פגשה את בכיר ליבה, ויליאם מיינארד בן ה-55 בנובמבר 2017, הם התאהבו מיד והתארסו בחודש יוני שעבר.

אומנם הבן של מיינארד קטן ממנה רק בשנתיים, אבל הדוגמנית הצעירה מודה שהיא ממש שמחה שתהפוך לאמו החורגת, ובכלל, היא כבר מתה לקרוא למיינארד בעלה. למי שתוהה, היא מבהירה, "ההורים שלי מאוד תומכים בקשר שלנו". זאת, לעומת שאר הסביבה שלהם, שנוטה להעביר ביקורת על הקשר בשל פער הגילאים, וכן בשל הפער במראה החיצוני בין השניים. "הרבה אומרים שאני נראית טוב יותר מוויליאם, אבל לדעתי הוא ממש חמוד ואני מאוד נמשכת אליו", היא סיפרה ל"סאן" הבריטי.

"אנחנו לא מסתכלים על מערכת היחסים שלנו כאילו אחד מאיתנו נראה טוב יותר מהשני. למעשה, לפני שפגשתי אותו הייתי מאוד חסרת בטחון בנוגע לגוף שלי", היא אומרת.

לדבריה, היא משתדלת להראות טוב עבורו וכן בשביל עבודתה כדוגמנית, והוא עושה אותו דבר: "הוא מאוד אתלטי יחסית למישהו בגיל, והולך לחדש כושר על בסיס קבוע".
 



"הוא מלא תשוקה במיטה"


כמובן שהשאלה ששואלים יותר מכל אנשים עם פער גילאים כה גדול היא, איך חיי המין שלהם ואם בכלל יש להם כאלו. על כך, הדוגמנית עונה בשמחה: "אני נהנית ממה שאנחנו עושים במיטה יותר משנהניתי עם גברים בגילי. הוא מלא תשוקה בחדר השינה, וכן מחוץ לו. אנחנו כמו כל זוג אחר, ובדרך כלל עושים סקס שלוש פעמים בשבוע". 

לצד הסקס המדהים, מק'קלו טוענת שיש להם חיבור טוב גם ברמה הנפשית: "יש לי חיבור איתו שלא היה לי עם אף אחד אחר לפניו, הוא אדם מדהים, מאוד אכפתי. אני לא יכולה להיות עם מישהו בגילי, אני צריכה מישהו בוגר שמבין אותי".
 



"חושבים שאנחנו אב ובת"


הרבה אנשים שלא מכירים את השניים לא מעלים על דעתם שהם נמצאים בקשר רומנטי, מה שיוצר לא מעט הרבה בלבול. "תמיד חושבים שאנחנו אב וביתו", הודתה מק'קלו. "אבל זה לא מפריע לנו ואנחנו פשוט צוחקים על זה וממשיכים הלאה. לפעמים אני מראה את הטבעת ואומרת 'הוא הארוס שלי'".  
למרות שהשניים מרוצים מהקשר שלהם כיום, לשניהם היו ספקות בהתחלה, ווויליאם הודה שהוא חשש מעט לצאת עם מישהי בת 21. "כשרק התחלנו לצאת חשבתי שפער הגילאים יהווה בעיה, בייחוד עבורה. אבל זה לא המצב", הסביר. "עבורנו גיל הוא רק מספר, היא מאוד בוגרת לגילה ואנחנו מסתדרים מצוין". לדבריו, "לצאת עם מישהי כל כך צעירה זו התנסות חדשה בשבילי, אבל היא ממש לא מתנהגת כמו בת גילה".