כאנשים מבוגרים, אנחנו מבינים שאין מפלצות ושדים שאורבים לנו בחשכה, ושמה שקורה בסרטי אימה לא יכול לקרות במציאות. למרות כל זאת, בין אם נרצה להודות בזה ובין אם לא, אנחנו עדיין נבהלים מדי פעם מצללים, דמויות ורעשים לא מובנים. לאחרונה למשל, בני משפחה מבריטניה חטפו את בהלת חייהם לאחר שהבחינו בגבר ללא ראש הולך לו לאטו ברחוב.


בני המשפחה, אמא, אבא ושלושה ילדים קטנים, נסעו לעשות קניות בעיירה הות'ווייט, נוטס, כשאחת הבנות, גרייסי, שאלה לפתע: "אמא, למה אין לאדם הזה ראש?". אם המשפחה, ג'נט ליס בת ה-39, הסתכלה מחוץ לחלון ושכסיימה להיבהל כמובן שלפה את הסמארטפון וצילמה. היא העלתה את הסרטון לדף הפייסבוק של האתר LadBible, תחת הכותרת: "האדם ללא ראש הופיע בעיר שבוע לפני הזמן", כשהיא מתכוונת ל"ליל כל הקדושים".
"זה היה דבר נורא מוזר לראות, זה בהחלט לא משהו שמצפים לראות בדרך לסופרמרקט", כתבה ג'ניס והודתה שאפילו היא ובן זוגה ג'ייסון פחדו, ולקח להם זמן להבין במה מדובר. "עצרנו לידו בשלב מסוים ונאלצנו לחכות עד שהרמזור ישתנה, אבל עדיין לא יכולתי לראות את ראשו".
 
ג'ניס הוסיפה שבהמשך הם הסתובבו עם המכונית, כדי להראות לילדים שמדובר פשוט באדם מאוד מבוגר, שהולך כפוך עם מקל הליכה. "הילדים היו בהלם. ניסינו לצחוק על זה כי לא רציתי שהם יחשבו שבאמת יש איש חסר ראש שמסתובב ברחובות, בעיקר לא עכשיו כשיש מלא אנשים בתחפושות מפחידות ברחובות", הסבירה ג'ניס. "בסוף נסענו וכשהסתובבנו ראינו שבעצם יש לו ראש".