מאחר ויש לנו קשר דם איתה וגנים משותפים, חשוב להקדיש זמן איכות למשפחה שלנו, אבל סביר להניח שלא צריך לעשות זאת בכל מחיר. לאחרונה למשל, אבו ובנו מאוקראינה לקחו את הרצון להדק את הקשר המשפחתי צעד אחד רחוק מידי, וכבילוי רצחו שוטר לשעבר, בישלו אותו ואכלו אותו.

מקרה הקניבליזם המזעזע נחשף לאחר שתושבים מהעיירה סאלטיבקה מצאו את גופתו חסרת הראש של הקורבן, שנזרקה ליד דלת של מרתף בבניין מגורים. לפי המשטרה המקומית, לקורבן גם היו חסרים חלקי בשר במקומות שונים על גופו, אשר נחתכו באמצעות סכין שמשמשת לצורכי אכילה. הוא נרצח באמצעות דקירה בצווארו, לפני שגופתו הושחתה.

המקום בו נמצאה הגופה. צילום מסך: כלי התקשורת הרוסיים
המקום בו נמצאה הגופה. צילום מסך: כלי התקשורת הרוסיים


אחת התושבות שמצאו את הגופה סיפרה לכלי תקשורת מקומי: "הסתכלתי עליו, והיה נראה לי שאין לו ראש. הסתכלתי שוב והבנתי שבוודאות זה המצב". היא הוסיפה שהשוטרים "שאלו אותנו על מה שראינו, וכשהם הרימו אותו המכנסיים שלו זזו ממקומם, ואז התברר שחתכו משם חתיכות בשר".

מחיפוש בביתם של האב והבן, השוטרים מצאו את הראש של הקורבן בן ה-45 בתוך קופסה במרפסת. במהלך חקירתו במשטרה, הבן, בשנות ה-20 לחייו, סיפר שאבא שלו חתך חלקי בשר מהרגליים והחזה של הקורבן ובישל אותם, ולאחר מכן השניים אכלו את הבשר. הם החביאו את הגופה ואת הראש בגלל שהגיעו אליהם קרובי משפחה לביקור.
 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הקורבן דווח כנעדר בידי בני משפחתו ב-4 באוקטובר. הוא נראה בפעם האחרונה בחיים שותה עם שני גברים בפאב ומאז נעלמו עקבותיו. נכון לעכשיו, האב והבן מואשמים ברצח, ואם יורשעו הם עלולים לקבל עונש של בין עשר שנים עד למאסר עולם. 

אחד העצורים במקרה הרצח המזעזע. צילום מסך: כלי התקשורת הרוסיים
אחד העצורים במקרה הרצח המזעזע. צילום מסך: כלי התקשורת הרוסיים


מציאת הגופה וחיפוש בבית הקורבן: