זה לא סוד שמורים עושים הרבה מאוד דברים מביכים, כשבזמן האחרון נראה שיש יותר ויותר אנשי חינוך שמקיימים יחסים אסורים עם התלמידים שלהם. כדי לצאת משגרת העבירות המשעממת הזו, מורה חטיבת ביניים מיפן החליט לעשות משהו מבייש אך ייחודי ומאוד מאוד מוזר. לטארוקי סואירה בן ה-32 נמאס שהתלמידים שלו לא מפסיקים לשקר לו, ולכן הוא החליט לעזור להם לחזור לדרך הישר בדרך לא הכי חוקית - על ידי ליקוק האוזן שלהם.

למרבה המזל, הוא הספיק לעשות זאת רק פעם אחת, כאשר ישב לשיחה בהפסקה עם אחד מתלמידיו בבית הספר בעיר טקאראזוקה, שנמצאת במחוז היוגו. במהלך אותו מפגש, סואירה נזף בתלמידו בן ה-14 על חוסר הכנות שלו ואמר לו: "אני יכול לבדוק אם אתה משקר על ידי כך שאלקק את האוזן שלך". לאחר מכן הוא אחז בו בכתפיו של התלמיד וליקק או אוזנו הימנית.
 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת היפניים, התלמיד המוטרד דיווח על האירוע להנהלת בית הספר, וסואירה נעצר זמן קצר לאחר מכן. אבל גם לאחר שנעצר המשיך לסבך את עצמו, והודה במעשיו בהצהרה לכלי התקשורת: "זה נכון, ליקקתי אותו, אך עשיתי זאת כדי להנחות אותו ללכת בדרך הישר". נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה. ומה עם התלמיד? כנראה שהוא התקלח טוב טוב באותו היום.