גם בין בני הזוג האוהבים ביותר תמיד יהיו חילוקי דעות, ויכוחים ומריבות. מדובר בחלק טבעי ממערכת היחסים, אך יחד עם זאת, הדרך בה אנשים בוחרים להתמודד עם הבעיות שלהם משתנה מזוג אחד לאחר, כשחלק מהשיטות מפוקפקות יותר מהאחרות. אישה מפנסילבניה למשל, בחרה בדרך קיצונית להתמודד עם חוסר ההסכמה שהתפתח בינה לבין בעלה, וזה כמעט עלה לבעל בחייו.
 
האישה, פאלמה קונראד בת ה-70, רבה ללא הפסקה עם בעלה ריצ'ארד על הרצון שלו להתחיל לעשן גראס רפואי. לאחר תקופה ארוכה של מריבות, כשכבר לא הייתה יכולה לסבול זאת עוד, החליטה לרצוח אותו. לפי משטרת ליטלסטאון, קונראד התגנבה לסלון ערב אחד, כשריצ'ארד ישן על הכורסה, והחלה לדקור אותו. הוא התעורר וחבט באחת בעיניה בניסיון לגרום לה להפסיק, אך זו המשיכה ודקרה אותו בפניו, בצווארו, בחזה שלו ובפיו.

פאלמה קונראד. צילום: משטרת ליטלסטאון
פאלמה קונראד. צילום: משטרת ליטלסטאון



בעודו שוכב על הרצפה, כשהוא מתבוסס בדמו, ריצ'ארד אמר לפאלמה שהוא גוסס והתחנן לעזרה, וזו התקשרה למשטרה. על פי דיווח של חדשות KFOR-TV, כשהשוטרים הגיעו לביתם, הם מצאו את פאלמה מכוסה כולה בדם ועם פנס בעינה, ובחדר אחר בבית מצאו את הכלים בהם השתמשה כדי לדקור את בעלה - סכין קצבים, מספריים וסכין מטבח, אשר היו מגואלים בדם. היא נעצרה באשמת תקיפה וניסיון רצח, בעוד ריצ'ארד הוטס במסוק לבית חולים במצב קשה. נכון לעכשיו, מצבו מוגדר יציב.

במהלך בחקירתה, פאלמה הסבירה שהחליטה לדקור את הבעל כי נמאס לה שהוא כל הזמן אמר שהוא רוצה לעשן גראס רפואי. לדבריה, היו לה מחשבות להרוג את אותו במהלך החודש האחרון, עד שלבסוף החליטה להוציא את תכניתה לפועל. פאלמה הודתה שהיא מאוכזבת שכשלה במשימה ושבעלה עדיין חי. היא מחכה בימים אלו בקוצר רוח לשימוע הראשוני שלה בבית המשפט. עכשיו לכו תספרו לה שהוא כנראה גם יקבל מרשם לגראס.