אין מי שלא יודע שסמים קשים פוגעים במוח, אבל לפעמים שווה לתת דוגמה אישית כדי שהמסר באמת יחלחל. לאחרונה גבר מג'ורג'יה עשה בדיוק את זה, כשפרץ לבית, בלגן אותו ואז קפץ עירום למיטה עם הבעלים. לא ממש ברור מה הייתה המטרה של העבריין המוזר, כריסטופר לינדר בן ה-29 , שכן במהלך שהותו במקום הוא לא ניסה לגנוב דבר.

במקום זאת, לינדר רק שוטט ברחבי ביתם של לורי וארון בייקר, לקח דברים וזרק אותם על הרצפה. לאחר מכן הוא התפשט, ונכנס יחד איתם למיטה בזמן שצפו בטלוויזיה. באופן לא מפתיע, השניים זינקו מיד ממקומם בבהלה ורצו החוצה בעוד לינדר דולק אחריהם. הם נכנסו במהירות למכוניתם וצפרו לעזרה, כיוון שלא הצליחו למצוא את הסמארטפונים שלהם.

לפי משרד השריף של מחוז קולומביה, אחד השכנים שלהם התעורר לבסוף והזעיק אותם סביב אחת לפנות בוקר. כשהשוטרים הגיעו, הם מצאו את לינדר משוטט עירום ברחוב וריססו אותו בספריי פלפל בניסיון לרסן אותו. להפתעתם הרבה, לא הייתה לזה כל השפעה עליו והוא רק התחיל לקפוץ מעלה ומטה וצעק "הצילו, אני עירום".

לאחר מכן, הגבר התימהוני נשכב על הקרקע והחל לבצע עליה אקטים מיניים, כשלפתע זינק ממקומו וניסה להיכנס לניידת. כמוצא אחרון, השוטרים נאלצו להכות אותו עם אלה על מנת שיוכלו לעצור אותו. לינדר כמובן נלקח קודם לבית חולים, שם התברר שהיה תחת השפעת הסם קריסטל מת'. כששוחרר, נלקח מיד למעצר. הוא מואשם בפריצה, השגת גבול והתערטלות פומבית.