בזמן שרוב האנשים פוחדים מכלבים שמסתובבים חופשי, אף אחד לא לוקח בחשבון שבמקרים רבים הבעלים שלהם עלולים להיות הרבה יותר מסוכנים. את הדבר הזה בדיוק גילתה אישה מאוקלנד, קליפורניה, לאחר ננשכה לא בידי כלב, אלה בידי האישה לה הוא היה שייך.

בתלונה שהגישה סידני סטיינר במשטרה בשבוע שעבר, היא סיפרה שיצאה לרוץ בפארק סביב עשר וחצי בבוקר, כשלפתע רץ לעברה כלב שלא היה קשור. כשהיא מבוהלת ומפוחדת, היא שלפה מיד ספריי פלפל ובלי לחשוב פעמיים ריססה את הכלב. בתגובה לכך, הבעלים שלו, אלמה קדוולדר בת ה-19, רצה לעברה והחלה לתקוף ולהכות אותה. "בעוד סטיינר ניסתה להדוף את קדוולדר מעליה, היא ננשכה בזרועה על ידה, מה שגרם לפציעה משמעותית", נמסר בהצהרה רשמית של המשטרה.

על פי דיווח של ה - San Francisco Chronicle , כאשר השוטרים הגיעו למקום הם העניקו לסטיינר טיפול רפואי ראשוני. אומנם קדוולדר כבר הספיקה להימלט מהמקום, אך היא נעצרה בהמשך בזכות תמונה שסטיינר צילמה, ששימשה את המשטרה בזיהויה. במשטרה הוסיפו שלקדוולדר היו שני כלבים לא קשורים בשעתו, אבל לא פירטו מי מהם תקף את סטיינר.

הנשיכה על זרועה של סטיינר. צילום מסך
הנשיכה על זרועה של סטיינר. צילום מסך



מנגד, עורכת דינה של קדוולדר, אמילי דאהם, טענה שבמשטרה לא רואים את התמונה המלאה, והציגה את גרסתה לאירוע. "קדוולדר הואשמה שלא בצדק בפשעים שלא ביצעה", אמרה דאהם, "סטיינר הניחה לא נכון שהכלב עומד לתקוף אותה. הוא לא תקף אותה בשום דרך שהיא, הוא לא קפץ עליה ולא נשך אותה".


היא הוסיפה שקדוולדר בכלל פעלה כדי להגן על הכלב שלה, ולאחר מכן על עצמה: "סטיינר ריססה את הכלב, ומרשתי צעקה לעברה 'תפסיקי, תפסיקי'". לטענתה, קדוולדר נשכה אותה בתגובה לתקיפה מצדה:  "סטיינר תפסה לה בשיער ודפקה לה ברך במפשעה. בשלב זה מרשתי נשכה אותה כדי שתעזוב אותה".

אלמה קדוולדר. צילום:פייסבוק
אלמה קדוולדר. צילום:פייסבוק