אומרים שלאהבה אין גיל, אבל לפעמים נדמה שיש מי שלוקחים את זה צעד רחוק מידי, כשהם בוחרים לתחזק קשרים עם פערי גילאים אדירים. השבוע למשל, נערה בת 19 השאירה את הגולשים עם פה פעור כשחשפה שהיא התחתנה עם גבר שגדול ממנה ביותר מ-40 שנים. לפני שנתנה לאנשים זמן להתאושש מהתדהמה, היא הוסיפה שהקשר בין השניים הוא רציני, והם אף מקווים בקרוב להקים משפחה משלהם.

הנערה, סמנת'ה סימפסון, מקנזס, הכירה את בעלה ג'יי.אר בן ה-62  לפני כשנה דרך חברים משותפים. כבר מהרגע הראשון, היא הרגישה שיש ביניהם חיבור אמיתי והתאהבה בו עד מעל לראש, והחלה לצאת איתו. מה שאהבה בו יותר מכל לדבריה, היה המראה שלו וכן הקסם האישי שלו. "כשראיתי אותו לראשונה, מיד נמשכתי אליו ולזה שהוא היה כזה ג'נטלמן", הסבירה הצעירה לכלי תקשורת מקומי, "היה בו משהו שלא מצאתי באף גבר אחר לפניו".

היא הוסיפה שהייתה בדייטים עם לא מעט צעירים, אבל אף אחד מהם לא ממש ידע איך להתנהל בקשר: "יצאתי עם גברים בני גילי, והם היו מאוד ילדותיים ולא ידעו איך להתייחס לבת זוג. אבל להיות איתו זה לגמרי שונה. הוא כל כך בוגר ומתייחס אלי כמו אל מלכה".

סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק
סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק



באופן לא מפתיע, כשהקשר ביניהם נחשף, משפחתה וחבריה של סמנת'ה הביעו התנגדות נחרצת ודרשו שהשניים ייפרדו. בתגובה לכך, סמנת'ה החליטה לעזוב את הבית ועברה לגור יחד עם ג'יי.אר, בתקווה שהביקורת והיחס המזלזל מהסביבה ייפסקו. לא לקח לשניים זמן רב להבין שהם רוצים לבלות את שארית חייהם יחד, ובינואר 2018 הם כבר התחתנו, שנה בלבד לאחר שהכירו.

באשר לתכניותיהם לעתיד, סמנת'ה הסבירה שהם רוצים משפחה משלהם, למרות שלג'יי.אר יש ילדים מנישואים קודמים: "אנחנו רוצים ילדים משלנו, אנחנו רוצחם להקים משפחה. נכון לעכשיו אנחנו מנסים להיכנס להריון ומרגישים שזה הזמן הנכון לכך". 

סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק
סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק


  

למרות שזה ברור לחלוטין שהקשר שלהם רציני, סמנת'ה טוענת שהם עדיין נאלצים להתמודד עם ביקורת קשה מידי יום, הפעם מצד אנשים שאינם מכירים. "מספיק קשה לנו עם זה שהמשפחה והחברים לא מקבלים את הקשר, אז כשזרים עושים זאת גם זה כבר נהיה יותר מידי", הסבירה, "כשאנחנו בפומבי, אנשים שאנחנו לא מכירים כל הזמן מתבלבלים וחושבים שאנחנו סבא ונכדתו, זה נורא".



אך הדברים הקשים ביותר, לדבריה, נאמרים כנגד ג'יי.אר: "זה אפילו גרוע יותר כשאנשים קוראים לבעלי פדופיל וחוטף ילדים כשהם רואים אותנו מחזיקים ידיים או מתנשקים". התקווה שלהם היא שיום אחד יוכלו ללכת בפומבי יד ביד, בלי שמישהו יגיד להם דבר מה נבזי: "אנחנו רק רוצים שאנשים יבינו שאנחנו נשואים באושר והקשר שלנו רציני, ושאנשים לא יפלו אותנו כך".


סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק
סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק


סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק
סמנתה וג'יי.אר. צילום: פייסבוק