אם הייתה מתקיימת תחרות התלונות המטופשות ביותר שהתקבלו במשטרה, האישה הזו מספרד הייתה זוכה בקלות במקום הראשון. האשה בת ה-52, ניגשה יחד עם בתה לתחנת משטרה במדריד לפני מספר שבועות, והגישה שתי תלונות נפרדות. התלונה הראשונה הייתה נגד בן הזוג של האם, שלטענתה גנב ממנה יותר מ-60,000 דולר במהלך השנים בהן היו יחד.

התלונה השנייה הייתה ההזויה ביותר והוגשה נגד החבר של בתה, ששמע מה בן הזוג של האם עשה לה ושהיא רוצה לנקום בו. הגבר בן ה-29 אמר לאם שהוא בעל תפקיד בכיר בשירות החשאי של ספרד, והציע לשמש כרוצח שכיר ולהרוג את החבר - בתנאי שתיתן לו מקדמה של 7,000 יורו. הוא הבטיח שלאחר מכן ימכור את איבריו של החבר הרמאי בשוק השחור על מנת להחזיר חלק מהכסף שהוא גנב ממנה.

הוא אפילו החתים אותה על חוזה כדי להראות אמין, בו נכתב בין היתר שימכרו שבעה מאיבריו של החבר, ושכל ההכנסות ממכירת האיברים יינתנו לאם. אבל אבל אחרי שהיא חתמה על החוזה, היא חיכתה הרבה זמן עד שלבסוף הבינה שעבדו עליה וש"הרוצח השכיר" מעולם לא התכוון לבצע את הרצח.

בשל כך, היא החליטה להגיש תלונה במשטרה, וכנראה שכחה שלשלם למישהו לרצוח אדם אחר זה גם לא בדיוק חוקי. "הרצח מעולם לא יצא לפועל והאישה הרגישה מרומה", נמסר מהמשטרה מהקומית. בעקבות התלונה, האם, בתה וה"רוצח" בפוטנציה נעצרו וממתינים לדיון הראשוני נגדם בבית המשפט. המשטרה מסרה שהיא לא שוללת גם את האפשרות לעצור את בן הזוג של האם, שלמרבה המזל נמצא בריא ושלם.