דניאל האנט, צעיר בן 8 המתגורר במדינת טנסי בארצות הברית, התבונן בלהבות עוטפות את בית משפחתו ולוקחות את כל הצעצועים שלו איתן. חבריו לכיתה החליטו להתגייס למען חברם העצוב ולעבוד במשך שבוע בסתר כדי לחדש להאנט את אוסף הצעצועים שלו.



"אנחנו גרים בישוב קטן בטנסי. סיפור השריפה התפשט מהר מאוד וכבר בתחילת השבוע כולם התגייסו כדי לעזור", סיפרה קייסי מקינטוש, מורתו של הצעיר. המורים בבית הספר היסודי בפילדלפיה ארגנו "אוטו צעצועים" שיאסוף את הפריטים שבחרו התלמידים לחלוק עם בן כיתתם הנזקק.



"זה היה מאוד מתוק ועשה כיף גדול לילדים. הם היו צריכים לשמור את זה בסוד, אז הם נכנסו כל בוקר לכיתה באותו שבוע והתלחששו, 'יש לי צעצוע בתיק, שמור לדניאל'", סיפרה המורה. הילדים החזיקו את המלאי שהלך וגדל בכל יום והוסתר מהאנט לאורך השבוע וביום שישי כשהמורה שלחה את הצעיר למשימה מחוץ לכיתה, חזר להפתעה של חבריו לכיתה.



הצעיר המופתע מהמחווה המרגשת מיהר לחבק את חבריו לכיתה ואמר שהם ריגשו אותו עד דמעות. אמו, קריסטין וילברן, אמרה לרשת החדשות CBS כי בנה לא מפסיק לחייך מאז המקרה ולמרות ששום דבר לא שרד את השריפה הקשה, הם מודים על כך שאיש לא נפגע.