התבלבל מרוב רעב: צ'ארלי סקבלונד בן החמש מאריזונה התקשר למוקד המשטרה (911) ושאל האם הגיע למספר הטלפון של מקדונלד'ס. המוקדן אנתוני בונילה היה מבולבל מהשיחה של הילד ושאל: "האם קרה מצב חירום". אחרי שתיקה קצרה סקבלונד השיב שהוא רוצה ארוחת ילדים אחת - ואז ניתק את השיחה". 
המוקדן התקשר אל המספר, כדי לוודא שלא מדובר במקרה חירום אמיתי ורנדי אביו של הילד ענה. הוא הסביר כי בנו לקח את הטלפון הנייד שלו והדגיש כי הוא מקבל מספיק מזון. ליתר ביטחון, המוקדן שלח שוטר לדירת המשפחה כדי לבדוק את מצבו של הצעיר. השוטר רנדולף סקוט ולדז הגיע למקום, כשהוא אוחז בארוחת ילדים בשביל סקבלונד. על פי הפרסום בדף הפייסבוק של העירייה, הוא ניצל את ההזדמנות כדי להסביר לילד מתי מתקשרים למוקד המשטרה, שיעור שחלק מהמבוגרים צריכים ללמוד גם הם.

לפני כחצי שנה פורסם סיפורה של זלדה כותון בת ה-54, שהסגירה את עצמה בטעות למשטרה, כשהתקשרה לשאול איך להרוג את בן הזוג שלה. המשטרה אומנם סרבה לעזור לכותון, תושבת ניו יורק, אבל כן הגיעה לבית של בני הזוג כי הבינה שיש צרות. על פי משטרת העיר טאוואוונדה, כשהשוטרים הגיעו למקום כותון הייתה שיכורה לחלוטין ולא הפסיקה לקלל ולהשתולל. 

בהמשך היא אף נופפה בידיה בסוללה של מפוח עלים ואיימה להכות באמצעותו את בן הזוג בן ה-74. בשעת מעצרה, כותון הודתה שלפני שהגיעו היא הכתה את החבר עם קלטת וידאו חמש פעמים. למרבה המזל, הוא לא נפגע ולא היה זקוק לקבלת טיפול רפואי. באשר לכותון, היא נעצרה והואשמה בסיכון אדם קשיש ובהחזקת נשק.