לצד קיפול כביסה, החלפת מצעים היא מטלה שרבים מאתנו מכתירים אותה כמטלה הביתית הכי שנואה עליהם, בייחוד בחורף. בזמן שחלקנו מעדיף לדחות שוב ושוב את הפעולה הקשה מנשוא הזו, אישה אחת עוררה דיון מעניין ברשת החברתית כשחלקה את שיטתה להחלפת מצעי המיטה, השיטה "המהפכנית" שעושה לה חיים קלים יותר.



האישה כתבה בטוויטר שהיא פשוט מצפה את המיטה בשלוש שכבות ובכל פעם שהיא מרגישה שהגיע הזמן להחליף מצעים, היא פשוט מסירה שכבה אחת ונגמר הסיפור עד לפעם הבאה, אז היא תסיר עוד שכבה. כך לא רק שלא צריך להחליף מצעים בכל פעם מחדש, באופן הזה גם נחסכים ניסיונות הקיפול המרגיזים של סדיני הגומי - הם פשוט מתוחים על המיטה ומחכים לתורם בסבב.



למרבה ההפתעה, כ-15 אלף משתמשי טוויטר הגיבו לציוץ של האישה האמריקאית, כ-2,000 מהם כתבו את דעתם הנחרצת לגבי טיב השיטה. היו כאלו שהודו לאישה על העצה משנת-החיים הזו ומאידך, הרבה עוקבים פשוט נחרדו מחוסר ההיגיינה. כמה מהם הסבירו שבשינה אנחנו "משירים מגופנו תאים מתים" שחודרים דרך המצעים ולכן השכבה התחתונה מלוכלכת באותה מידה. היו כאלו שטענו שהזיעה חודרת דרך השכבות, אך הם נתקלו בתגובות של אוהבי השיטה שאמרו שאם הם מזיעים בשנתם, שילכו לבדוק את העניין, אבל זה לא הופך את השיטה הזו לפחות ממושלמת.