הולי ונלטיין, בת 26, טוענת שהיא נחסמה באפליקציית טינדר בגלל שהיא מושכת מידי וגברים חשבו שמדובר בזיוף. ונלטיין, דוגמנית מלוס אנג'לס שמסתובבת בעולם בעקבות עבודתה, החליטה להצטרף לאפליקציית ההיכרויות הפופולרית, בין היתר כדי שתוכל להכיר אנשים בערים החדשות בהן היא מטיילת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Holly Valentine🦄 (@holly.treats) on

היא הצטרפה לגרסת התשלום של האפליקציה, שמאפשרת לראות אנשים מכל העולם, והעלתה כמה תמונות שלטענה הראו כמה טוב היא נראית. בעוד שלחשבון האינסטגרם שלה היא מעלה תמונות חושפניות, סיפרה הולי כי כל התמונות בחשבון הטינדר שלה היו "נקיות" ולא חושפניות מידי, מהסיבה שהיא יותר ביישנית כשזה נוגע לדייטים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Holly Valentine🦄 (@holly.treats) on

כמה שעות אחרי שהצטרפה לאפליקציה, הוצפה הולי בהודעות מגברים איתם נמצאה התאמה שטענו כי מדובר בחשבון מזויף. לא הרבה זמן אחרי, נחסמה הגישה שלה לאפליקציה וכשהיא ניסתה להוריד אותה שוב ולהתחבר מחדש זה לא עבד.

היא אמרה: "אני מטיילת הרבה אז רציתי לצאת לדייטים ולהכיר אנשים חדשים כשאני מטיילת בערים חדשות, אז קניתי את החבילה היקרה ביותר שהאפליקציה מציעה שמאפשרת לך להגדיר את המיקום שלך בכל מקום. שילמה 86$ שעבור אפליקציה זה יקר! השתמשתי בתמונות "נקיות", עשיתי את כל מה שהייתי אמורה לעשות, החלקתי ישר על אנשים, קיבלתי כמה התאמות ואז הלכתי לראות טלוויזיה. אחרי כמה שעות חזרתי לאפליקציה וראיתי תצוגה מקדימה של כמה מההודעות שנשלחו וישר ננעלתי מהאפליקציה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Holly Valentine🦄 (@holly.treats) on

הולי סיפרה שההודעות שהספיקה לראות היו: "את בטח לא אמיתית " או "למה שבחורה כמוך תהיה בטינדר?"  ושאפילו לא הספיקה להיפגש עם אנשים מהאפליקציה או בכלל להשתמש בה. היא יצרה קשר עם טינדר בכדי לברר מה קורה וקיבלה תשובה שניתן לה החזר כספי מלא, אך ללא הסבר מצד האפליקציה.

היא אומרת שלעתים קרובות היא מקבלת הצעות נישואין בחשבון האינסטגרם שלה, יחד עם בקשות מוזרות של גברים שאומרים לה לפנות לנשותיהם ולבוסים שלהם בעבודה אם הם לא מצייתים לה.

למרות המראה הפרובוקטיבי שלה, הולי התעקשה שהיא תמיד הייתה "ילדה טובה" ויש לה צד ביישן שהיא לא חוששת להראות. "אני אמיתית מאוד ואנשים יודעים את זה בשנייה הראשונה כשהם פוגשים אותי בחיים האמיתיים.