הדוגמנית הבריטית קרלה בלוצ'י מרוויחה מאות אלפי ליש"ט ממכירת תמונות שלה ושל שלושת ילדיה באתר OnlyFans. עד כאן הכל נשמע הגיוני. אישה יפה שמתפרנסת מהמראה שלה באמצעות חיוכים למצלמה, רק שבמקרה של בלוצ'י, לא כל האמצעים היו כשרים.

הדוגמנית בת ה-38 התחזתה לפני כשנה לאישה בדיכאון כדי לקבל מימון לניתוח האף שלה ממערכת הבריאות בבריטניה. לטענתה של האישה, שחשפה את ההונאה בטלוויזיה הבריטית, היא אמרה כי גבשושית באפה השפיעה באופן קשה על בריאותה הנפשית - כל זאת, כדי לקבל את השיפוץ הקוסמטי, בשווי 7,000 ליש"ט.

בראיון ל"דיילי סטאר" סיפרה בלוצ'י כי היא פלרטטה עם הרופא הפלסטי כדי שיגיד לה מה יוכל לסייע לה לזכות בניתוח קוסמטי חינם. "מעולם לא היה לי דיכאון. לא לקחתי תרופות או הייתי בטיפול. הם לא בדקו כלום".

לאחר הניתוח ועם השדרוג במראה החלה בלוצ'י למכור תמונות שלה ושל שלושת ילדיה באתר OnlyFans. היא התארחה בתוכנית טלוויזיה בארצה, שם סיפרה על ההונאה וציינה כי לא היו לה חרטות.

הדוגמנית שמסרבת לשלוח לבית הספר את ילדיה - ג'רמיין בן ה-17, תנישה בת ה-15 וג'יידן בת ה-13, סיפרה כי היא רוצה שהם יתמקדו בדוגמנות ופרסום, וציינה כי היא נהנית עכשיו מהכסף הנוסף שהיא מרוויחה.

בלוצ'י טוענת שהיא גרפה כבר 810 ליש"ט לאחר שישה ימים בלבד באתר, שם אנשים משלמים עבור תמונות ראוותניות של הסלבס האהובים עליהם. "לא הבנתי כמה קל זה יהיה וכל כך שמחתי שעשיתי את זה. זה הכסף הכי קל שעשיתי בחיים".