אין הרבה דברים שמפחידים גברים יותר מהאפשרות למצוא את עצמם במיטה עם אישה, כאשר איבר מינם מסרב להזדקף. רוב אלו שנקלעו לאירוע מביך כזה, בטוחים שהם הראשונים בעולם שקרה להם דבר כזה, מה שמעצים את מצוקתם. אבל המציאות שונה בתכלית.

גבר בן 58 מבריטניה חש תסכול לאחר שלא הצליח במשך מספר חודשים לגרום לאיברו המוצנע "לעמוד". על כן, ומתוך רצון לספק את אשתו בת ה-55, הוא חיפש כדורים שיסייעו לו להחזיר את העניינים למטה לפעולה.

"קניתי כדורים ברשת האינטרנט ונטלתי כדור", סיפר הגבר. "יכולתי להרגיש דם זורם לי בראש אבל שום דבר לא קרה למטה. חיכיתי שעה, אחר כך שעתיים, ואז שלוש, אבל שום דבר לא קרה, למרות שהרגשתי מאוד מוזר".

"אשתי ואני אוהבים סקס ויש דרכים ליהנות אחד מהשני, אבל אני מרגיש שאני מאכזב אותה, למרות שהיא טוענת שאני לא".

לאחר שכל נסיונותיו להשיג את מבוקשו עלו בתוהו, הגבר המתוסכל התגבר על הבושה ופנה לרופא המשפחה שלו, שם גילה כי בגיל מבוגר הבעיה עלולה לנבוע ממספר סיבות, בהן לחץ נפשי או מתחים בין בני הזוג. יתר לחץ דם, סוכרת, רמת שומנים גבוהה בדם, או תרופות נגד מחלות אלו הן גם סיבות שעלולות לדכא את היכולת להגיע לזקפה.

מאחר שהגבר לא סבל מאף אחת מהבעיות הרפואיות הנ"ל, המליץ לו הרופא פשוט להירגע, והבטיח כי יחד עם הרגיעה הוא יגיע אל הנחלה. ואכן, כעבור מספר שבועות, ולאחר שעבד על עצמו להיות פחות לחוץ, נינוח יותר ולא התעסק כל היום ברצון לספק את אשתו, קרו הדברים מעצמם באופן טבעי, והוא וגם אשתו - הגיעו שוב אל הארץ המובטחת.