סרטון מזעזע בו נערה, בת 13, הושפלה על ידי נערות אחרות הפך לוויראלי בכל העולם. את הסרטון העלה דף בשם #stopbullyromania ובו מתועדות ארבע צעירות מטרגו ג'יו, רומניה. הבנות זוהו לאחר שהרביצו, ירקו וקיללו נערה חסרת אונים שהרגישה שלא נותר לה אלא להיכנע מול הביריונות. ***קשה לצפייה***

אלימות קשה ברומניה (צילום: מתוך רשתות חברתיות)

ארבע הבנות הועברו לדיון במטה משטרת טרגו ג'יו. תיק פלילי נפתח נגדן במסגרתו מתבצעות חקירות בהיבט של ביצוע עבירת אלימות חמורה. החקירות שעדיין נמשכות קבעו בינתיים כי על ההורים, של כל אחת מהתוקפות, לשלם כ-500 לאו רומני (בערך כ-410 שקלים).

המקרה הקשה התאפיין באלימות יוצאת דופן לגילן של המעורבות. ברומניה, אם טרם מלאו לילד 14, הוא אינו יכול להיות אחראי למעשיו. כלומר, במידה והנערות יורשעו, העונש על המעשה יהיה באחריות ההורים. במקרה הזה, רק נערה אחת מבין התוקפות היא בת 14 ולכן, רק היא עוכבה למשך 24 שעות. 

מתוך מקרה האלימות מרומניה (צילום: צילום מסך,רשתות חברתיות)
מתוך מקרה האלימות מרומניה (צילום: צילום מסך,רשתות חברתיות)

אביה של אחת הבנות התוקפות סיפר כי אתמול (שלישי), הבנות נפגשו והתפייסו בניהן. "הילדה שהותקפה הגיעה אתמול לביתנו, לפני שהמשטרה הגיעה, יחד עם בן דוד שלה. הבנות התחבקו והילדות התוקפות התנצלו בפניה", כך אמר האב. 

כעת, נותר לראות האם הוריה של הנערה שעברה התעללות קשה יסירו את תלונתם. עד שיוחלט, החקירה נמשכת והנערה בת ה-14 נמצאת עדיין בחקירה בגין אלימות קשה.