אנשי משמר החופים של סרדיניה, איטליה, מצאו את גופתה של דוגמנית פלייבוי, בת 35, לאחר שבשבוע שעבר הגיעה לאזור במסגרת עבודתה כדוגמנית. גלינה פדורובה נסעה יחד עם הצלם הרוסי, גרניוס טברוב מחוץ לקו החוף הדרומי, בסמוך לבסיס הצבאי נאט"ו ומצאה את מותה בים.

פדורובה הייתה דוגמנית מרכזית של חברת פלייבוי וכיכבה באופן קבוע על שערי מגזינים לגברים. השניים היו על סירה מתנפחת בדרך אל אחד מחופי האי המרוחקים. טברוב אפילו פרסם בעמוד האינסטגרם האישי שלו פוסט בו הוא משוויץ בטיול "לגן העדן". במהלך הטיול, השניים קפצו אל המים כדי להתרענן והחלו להיסחף בזרם שהפריד בינם לבין הסירה. 

כאשר הם ניסו לשחות חזרה אל החוף, פדורובה לא שרדה את השחייה, כך על פי העיתון המקומי בסרדיניה Unione Sarda. טברוב החל לזעוק לעזרה עד שלבסוף כלי שיט מצא והציל אותו. סגן התובע בקליארי, בירת סרדיניה, אנריקו לוסו סיפר כי החקירה בנושא עדיין נמשכת. נעשו חיפושים ארוכים בעזרת מסוקים על מנת למצוא את גופתה של פדורובה. 

לדבריו של לוסו, לאחר שגופתה של הדוגמנית נמצאה כשהיא עירומה לגמרי, היא נלקחה לנתיחה. כך גם הסירה וכל תכולתה שכללה מצלמות, טלפונים ניידים, מחשב וכמה בקבוקי משקאות אלכוהוליים חזקים. החוקרים אפילו מצאו על הסירה רחפן שעורר את  סקרנותם: "יש לנו עניין רב בצילומי רחפנים, במיוחד בגלל שהאירוע קרה סמוך למתקן ירי של כוחות נאט"ו". 

התובעים החליטו לבחון לעומק את המקרה מחשש לריגול או אי אמינות כלשהי בגרסתו של טברוב. המשטרה לא מאמינה כי לטברוב יש קשר במותה של פדורובה וכי ייתכן והסיפור שלו על כך שהסירה נסחפה מהם הוא נכון. בני משפחתה של גלינה הפכו את עמוד הפייסבוק שלה לדף הנצחה עבורה.