טרגדיה נוראית אירעה ביום ראשון באזור דונקסטר שביורקשייר, ארה"ב, באירוע שבו כלב תקף תינוק בן 12 ימים בלבד למוות. הכלב נשך את הפעוט והתנפל עליו בזמן שהיה בחצר ביתם ואמו נכנסה פנימה למספר שניות. האם בת 27 והאב בן ה-35 נעצרו בחשד להריגה ברשלנות. 

בסביבות השעה 15:30 באותו היום, משטרת יורקשייר קיבלה קריאה כי כלב תקף תינוק. השוטרים שהוזעקו למקום החלו לנסות לפנות את הכלב איתם אל מכלאת הכלבים. על פי דברי שכנתם, סאלי הולי, הכלב היה זהוב ורך שנראה לא מזיק ממבט ראשון. "נסעתי מחוץ לביתם בזמן שהשוטרים ניסו לפנות את הכלב. לא ידעתי להגיד מה סוגו אך הוא היה מספיק גדול וחזק כדי להתנגד לשלושה שוטרים שניסו לפנות אותו", כך אמרה הולי לעיתון Mirror הבריטי.

התינוק הועבר לבית החולים בצורה מידית, אך מספר שעות מאוחר יותר הוא מת מפצעיו. השכנים של בני המשפחה סיפרו כי זו אינה הטרגדיה הראשונה שפוקדת את המשפחה. לפני כשנה וחצי, אם התינוק איבדה את בעלה, שהיה גם אבי שלושת ילדיה הנוספים. רק לאחרונה, היא הכירה את בן זוגה הנוכחי, עימו היא הביאה את התינוק שהותקף בידי הכלב.

תושבי השכונה החליטו לעשות מעשה כאות תמיכה במשפחה השכולה. הם כיסו את פתח ביתם בזרי פרחים וכתבו מילים חמות עבורם. שכנה אחת כתבה כי "זו טרגדיה על טרגדיה", אחר כתב "נוח על משכבך בשלום איש קטן, תעוף עם המלאכים". חבר של המשפחה, לואיס סקוט כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אלו חדשות הרסניות לחלוטין, שני הורים איבדו זה עתה את בנם ושלושה ילדים נוספים איבדו אח בנסיבות נוראיות".

המחווה המרגשת של תושבי השכונה