משטרת אנגליה פתחה בחקירה מחדש בעקבות רמזים נוספים במקרה של לוחם חיל הים שנעלם לפני 30 שנה. על רקע החשש שהיה קורבן של רוצח סדרתי ידוע, המשטרה תפתח את הקבר של הימאי בתקווה לגלות את האמת.

הימאי, סיימון פארקס, שירת ב-HMS, חיל הים הבריטי, כשנעלם בגיברלטר בשנת 1986, בהיותו בן 18, אחרי בילוי לילי. החפירה בקבר, שצפויה לערוך שבועיים, מבוססת על מידע חדש שהתקבל על ידי מכון המפשייר לרצח. 

החקירה סביב היעלמותו של הימאי הייתה בעבר במסגרת החקירות של רוצח סדרתי שהיה מכונה "פרנקנשטיין", בשם אלן גרימסון. גרימסון היה קצין חיל הים מעוות שהיה אחראי להריגה של שני צעירים עובדי הסיפון בספינה שבה היה באותה התקופה. המשטרה הבריטית מאמינה כי גרימסון היה אחראי להריגתם של בערך 20 בני אדם, על אף שהכחיש זאת.

פארקס, הימאי שנעלם, הצטרף לצי המלכותי היישר מבית הספר ומיד הפליג על סיפונה של ספינת "אילוסטריוס" בטיול עולמי מטעם חיל הים. כאשר הספינה עגנה בגיברלטר, שהייתה התחנה האחרונה לפני חזרתם לאנגליה, פארקס טלפן לאמו בפעם האחרונה בחייו. כאשר הספינה יצאה מהמפרץ, איש לא ראה אותו במשך יומיים – הוא נצפה לאחרונה בבר מקומי בשם "הפרסה". 

בזמן כתיבת שורות אלו, התקבלו ממצאים שקושרים בין הרוצח הסדרתי להיעלמותו של פארקס והחלו החפירות בבית הקברות בו קבורים שניים מקורבנותיו של "פרנקנשטיין". "אנו חייבים לקורבן ולמשפחתו לוודא שעקבנו אחר כל קו חקירה לגיטימי במטרה להעניק להם את התשובות שלהם חיכו 30 שנה. אנו יודעים שזו תקופה קשה עבורם, אך אנו מקווים שנוכל להביא להם את המידע שהם כל כך זקוקים לו", אמר בלש אדם אדוארדס, מהחוקרים בתיק.

זו הפעם השלישית בה המשטרה חושפת חלקים בבית הקברות המדובר. בדצמבר האחרון שם נערך חיפוש לזיהוי פלילי שבו נחשף חומר ממנו עשויות עצמות אדם שיכול להיות קשור למקרה. החיפוש הקודם בוצע בשנת 2003 ללא כל הצלחה. אמו של פארקס, מרגרט, אמרה: "אחרי כל השנים, לא חשבו שנוכל לקבל הזדמנות נוספת לגלות מה עלה בגורלו של בננו. אנו אסירי תודה על כך". 

הרוצח הסדרתי גרימסון, נכלא בשנת 2001 אחרי שהואשם בבית המשפט בווינצ'סטר בגין מעשי רצח של הימאי ניקולס רייט והברמן סיון ג'נקינס מניובורי. במהלך המשפט של גרימסון, פסיכיאטר אחד כינה אותו "הפסיכופט המורכב ביותר", מבין יותר מ-250 רוצחים שפגש. בזמן שנחקר על ידי המשטרה, הוא אמר לחוקרים כי חיתוך גרונו של קורבן הוא טוב יותר מאורגזמה. השופט פיטר קרסוול קבע כי "מדובר ברוצח סדרתי מסוכן ביותר שהרג שני צעירים בנסיבות מחרידות". החקירה בנוגע לקשר בין הרוצח "פרנקנשטיין" להיעלמותו של פארקס עדיין נמשכת.