מכורה להימורים ביצעה הונאה דרך אפליקציית הטינדר של מיליוני שקלים כדי לממן את התמכרותה. ג'וסלין זכור, בת ה-41, שחיה במלבורן, אוסטרליה, הצליחה לשכנע אנשים שהכירה דרך האפליקציה לשלם סכומי כסף גבוהים. באמצעות סחיטה ואיומים, היא דרשה מהם להשקיע בחוות אוכמניות מזויפת שטענה שברשותה. 

השבוע התקיים המשפט של זכור שהתפרצה בבכי כששמעה את גזר דינה – היא צפויה לשבת בכלא ארבע וחצי שנים, ללא כל זכות לתנאים והקלות. בית המשפט סיפר כי הנוכלת הצליחה להשיג מאות אלפי שקלים רק מהקורבן הראשון שהפילה ברשת שלה כשהבטיחה לו רווח של 300% מהשקעתו.

על פי רשת החדשות באוסטרליה 9News, זכור נהגה לאיים על משפחות הקורבנות שלה. ב-240 מיילים שהיא שלחה לקורבן הראשון שלה, היא איימה לפגוע בילדיו, אמו וגרושתו אם הוא לא יעביר לה את כספו. הקורבן טוען כי הוא היה צריך להשאיל כסף מחברים ובני משפחה שלו אחרי שהנוכלת רוקנה לו את חשבון הבנק

ג'וסלין זכור, ביצעה את ההונאה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'וסלין זכור, ביצעה את ההונאה (צילום: רשתות חברתיות)

השופט בתיק, גרגורי ליון, אמר בבית המשפט: "זה היה ניצול אכזרי ושבירה של גברים שכבר לא יוכלו לסמוך על הסובבים אותם". הנאשמת אמרה להגנתה כי הקורבנות שלה אשמים בכך שהיו מספיק טיפשים כדי להאמין לשקרים שלה. היא הוסיפה, שהיא הייתה צריכה מזומן כדי לממן את שכר צוות התחזוקה של חוות האוכמניות שלה ולקנות ציוד חקלאי מתאים.

במהלך המשפט, התובעים הצליחו להוכיח כי רשת השקרים וההונאה שלה הייתה אמצעי למימון התמכרותה להימורים וכי אין ברשותה אף לא חוות אוכמניות אחת. לבסוף, זכור הודתה בשישה סעיפים, אחד של השגת כספי הונאה, שלושה סעיפי סחיטה ושני סעיפי איומים. עד כה היא הצליחה להחזיר לגברים המסכנים רק עשירית מהכסף שגנבה מהם.