אישה בסוף שנות הארבעים לחייה נהרגה בזמן שישנה על בחוף ים בקליפורניה, ארה"ב, על ידי טרקטור שדרס אותה. על פי דיווחי רשת KSWB האמריקאית, זהות האישה עדיין בגדר תעלומה. נהג הטרקטור נסע על החוף במסגרת עבודות חפירה, לא הבחין באישה ששכבה על החול -נסע קדימה ודרס אותה למוות. גופתה של האישה הועברה למכון לרפואה משפטי, שם מותה הוכרז באופן סופי כתאונה

האיזור בו התרחש האירוע

"כשהנהג נסע קדימה, הוא פגע באישה אך חשב שמדובר בבור בחול. הוא סובב את הטרקטור וכאשר רצה לנסוע בחזרה קדימה הוא גילה שהוא דרס אישה", סיפר דובר משטרת אושנסייד לתקשורת המקומית. "זו תאונה מאוד טרגית", הוסיף.

האישה מתה במקום ולא היה עליה שום חפץ שיכול היה להעיד מי היא. ייתכן ומדובר בתיירת אך המשטרה עדיין בוחנת את המידע. ג'יי בורנאו, מקומי שהיה על החוף שעות ספורות לכן, סיפר ל-KSWB כי הוא זוכר שהוא ראה אותה באותו הבוקר והיה נראה כאילו היא לא מרגישה טוב. הוא ציין כי נראה היה שהיא עומדת להתעלף.

"הלכתי לגלוש בסביבות השעה 08:30 באותו הבוקר. האישה שכבה על החול והיא הייתה נראית לא טוב. היא שקלה בערך 90 קילו והיה נראה כאילו היא קמה לא מזמן. ייתכן והיא הייתה שיכורה", הוסיף בורנאו. על פי תחנת המשטרה, נהג הטרקטור לא נפגע מהאירוע והוא שיתף פעולה עם החוקרים במטרה לפענח את המקרה.