אחרי שרצו להתגבר על הגבלות הריחוק החברתי שהוטלו בבריטניה בעקבות נגיף הקורונה העולמי, הזוג החליט על רעיון יצירתי שיפתור להם את הבעיה – חתונת דרייב-אין. הם ערכו את חתונתם באחוזת אסקס שבמחוז הבריטי כאשר 250 אורחים צפו בהם מקיימים את טקס הנישואים מתוך רכבים מפוארים.

תיעוד החתונה המיוחדת דרך אתר BBC הבריטי

האאודי, לנד-רובר ולמבורגיני, אלו רק חלק מרכבי היוקרה שהגיעו לחתונה המיוחדת של החתן, רומא פופאט והכלה, וינאל פטאל, בני ה-30. השניים נכנסו אל החתונה כשהם על רכב גולף קטן, עוברים בין האורחים היושבים בתוך הרכבים שלהם. כל רכב שנכנס למתחם החתונה קיבל מתנה בכניסה ואת האוכל הם יכלו להזמין דרך מלצרים שהסתובבו בין הרכבים. האורחים הורשו לצאת מרכבם רק לצורך שימוש בתאי השירותים. 

האירוע כולו תועד על ידי צלמים והוקרן על מסך ענק שהיה תלוי מול הרכבים. בנוסף ל250 האורחים שנכחו באירוע, עוד כ-300 אורחים מכל רחבי העולם צפו גם הם בשידור חי בטקס החתונה המרשים. "שנינו עברנו את היום המדהים ביותר שהיה לנו. מאז החתונה היו לנו כל כך הרבה שיחות והודעות מאורחים שסיפרו שהם נהנו מאוד מהחוויה והרגישו חלק ממנה", סיפר רומא החתן והוסיף, "אפילו שתיארנו כל חיינו את היום הזה אחרת לגמרי, זהו יום שלעולם לא נשכח".

הזוג הנשוי היה אמור להתחתן כבר בחודש אפריל, אך במהלך הסגר הראשון שהיה בבריטניה, הם החליטו לדחות את חתונתם לאוקטובר. "באותה התקופה לא הבנו את חומרת המצב ועדיין קיווינו שנוכל לערוך את החתונה שלנו ל-700 אורחים, כפי שתוכנן במקור", סיפר רומא. לאחר שראו כי טקס החתונה שלהם עדיין מוגבל בכמות האורחים שיוכלו להגיע, הם חשבו להפוך את החתונה שלהם לאירוע בסגנון קולנועי. 

הם חקרו את הנושא לעומק, ולאחר שצפו בסרט Bad Boy  לצורכי מחקר, הם החליטו על הפורמט החדשני. "ראינו בסרט איך אנשים חונים ואיך הטכנולוגיה והזמנת המזון עובדות. במהלך הסרט בילינו יותר זמן בלתכנן את החתונה מאשר בלצפות בו", סיפרה הכלה פטאל והוסיפה, "השנה הזו הייתה מאוד קשה עבור הרבה זוגות שתכננו להתחתן, תמצאו פתרונות יצירתיים ותהפכו את החתונה לאתגר שיגרום לחתונה שלכם להות הרבה יותר מיוחדת".

האחוזה בה התקיימה החתונה היא אחוזת אסקס שהייתה שייכת לממלכת אנגליה העתיקה. האחוזה משתרעת על שטח של כ-500 דונם. היא רשומה ב"ספר יום הדין" הבריטי שנכתב בהוראת ויליאם הראשון בשנת 1086, אך רובה מעוצבת על פי סגנונה של המלכה אן משנת ת1760. חתונה במקום עולה כ-15,000 פאונד (66 אלף שקל) והיא כוללת את השימוש במקום וקייטרינג.