צעירה מקסיקנית בת 20 נורתה על ידי חבריה, ככל הנראה בטעות, לאחר שצילמו סרטון לערוץ הטיקטוק הוויראלי שלה. בסרטון שצילמו ביום שישי האחרון, הצעירה ועוד עשרה חברים ביימו חטיפה, שלבסוף, נגמרה במוות אמיתי לגמרי. ארלין מרטינז, היא אם יחידה לבן קטן שהשאירה אותו לאחר מותה, לבד בעולם. 

בימוי הסרטון לפני הירי (צילום: מתוך יוטיוב)

בסרטון, שצולם בעיירה ריגוברטו שבמדינה, תועדו החבורה במהלך צילומי הקליפ, כאשר מרטינז שיחקה את תפקיד בת הארובה ושניים מחבריה שיחקו את תפקיד החוטפים החמושים. בנוסף , ניתן לראות אדם שלישי שמנופף בכלי נשק חם. במהלך האירוע המבוים נראה אחד מחבריה מכריח אותה לרדת על ברכיה כשעיניה מכוסות ורגליה וידיה קשורות, בתור דמות השחקנית החטופה, בזמן שכלי הנשק מכוון היישר לראשה. זמן קצר לאחר מכן, האקדח שהופיע במערכה הראשונה – ירה במערכה האחרונה.

ארלין מרטינז, הצעירה שנורתה במהלך סרטון טיקטוק (צילום: רשתות חברתיות)
ארלין מרטינז, הצעירה שנורתה במהלך סרטון טיקטוק (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר הירי, עשרת חבריה של מרטינז ברחו מהמקום והיא נמצאה שרועה וקשורה על הרצפה. פרקליטות המחוז צ'יוואווה, בו התרחש האירוע, מסרה רק אחד מכל החבורה התקשר בעילום שם אל המשטרה לדווח על המקרה המזעזע. עד כה, לא ידוע מה הסיבה שהחבורה החזיקה נשקים חמושים וטעונים.

התובע הכללי במחוז, סזאר אוגוסטו פניצ'ה אספג'ל, אמר לתקשורת המקומית: "אחת ההשערות שאנו בוחנים היא שהצעירים התעסקו בנשק חם במחשבה שהוא ללא כדורים, וירו בטעות בחברתם". ההלוויה נערכה ביום שני האחרון ובזמן כתיבת שורות אלו, האירוע עדיין נמצא בחקירה ושני היורים החשודים אותרו, אך לא ידוע אם הם במעצר.