מקרה מזעזע התרחש בצפון ניו זילנד, כאשר הכלב של המשפחה תקף למוות את התינוק, שנולד רק ביום שבת האחרון. אחרי התקיפה, הכלב לקח בשיניו את התינוק וניסה לקבור אותו בחצר הבית. האם האבלה, שילדה את בנה רק מספר שעות לפני התקיפה האכזרית, שיתפה ברשתות החברתיות על הכאב והעצב שהיא חווה בעקבות האירוע הבלתי נתפס. 

הכלב בן השנתיים, מסוג רוטוויילר, תקף את הפעוט בביתם בהמילטון, ניו זילנד, וגרם לו לפציעות קריטיות. אחרי התקיפה, התינוק הובהל מיד לבית החולים המקומי, שם טופל במהלך הלילה, אך מת מפצעיו. האם הצעירה, שהעדיפה להישאר אנונימית, שיתפה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה תמונה שלה מיום קודם וכתבה: "אם רק הייתי יכולה לחזור לאתמול, כשעוד היית בתוך הבטן שלי". בעקבות הפוסט, חבריה הקרובים ומשפחתה ניחמו אותה ושלחו לה מילים חמות. 

תינוק, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
תינוק, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

אחת השכנות של המשפחה, קארן, הייתה בין הראשונות שהגיעו למקום אחרי האירוע, ולדבריה, היא לנצח תישאר רדופה על ידי המחזה הנוראי שצפתה בו. היא סיפרה כי היא הבחינה במהומה בקצה הרחוב שלה והניחה כי הכלב של השכנים שוב ברח מביתם. אך כשהתקרבה למקום, היא סיפרה שראתה את האם יושבת על הדשא בחצר ומחזיקה את התינוק הפצוע בידיה. התינוק עדיין היה חי והוא בכה בשקט בזרועות אמו. קארן טענה כי נראה היה שהכלב ניסה לקבור את התינוק לאחר התקיפה, כיוון שהתינוק היה מכוסה כולו באדמה."כל העניין היה נורא, בכל פעם שאני עוצמת את העיינים אני רואה אותו", אמרה.

 קארן הוסיפה כי מוקדם יותר באותו היום, הרוטוויילר של המשפחה ברח מביתם והיא סיפרה כיצד היא עזרה להחזיר אותו בחזרה. בזמן שהגיעה אל ביתם בבוקר, היא פגשה לראשונה את התינוק, שבדיוק חזר מבית החולים. "ראיתי איך היא השוויצה בבוקר בבנה הפעוט, היה נראה כאילו הוא כל העולם שלה", אמרה השכנה. 

בעקבות המקרה המזעזע, הכלב נתפס ונשלח למתקן אבטחה עבור בעלי חיים של מועצת העיר בה הם חיים. מנהלת בקרת בעלי החיים במועצה, סוזן סטנפורד, אמרה כי ההחלטה האם להרוג את הכלב טרם התקבלה. "זה אירוע טראומטי עבור כל המעורבים בו וליבנו ומחשבותינו עם המשפחות וכלל המעורבים", נכתב בהצהרה הרשמית שהוציאה מועצת העיר.