פרשה מזעזעת נחשפה בימים האחרונים באוסטרליה, אחרי שהתגלה כי אחות בית חולים, שאימצה שני ילדי אומנה, בן ובת, אילצה אותם להתנהג כמו כלבים. היא הרשתה להם לאכול רק מקערת הכלבים והכריחה אותם לישון במלונה. האחות, ששמה טרם הותר לפרסום, מואשמת בימים אלו בהתעללות פיזית ונפשית בילדים.

הילדה, שהייתה בעלת מוגבלות קלה ושיתוק מוחין, סבלה במיוחד מההתנהגות האלימה והלא אנושית של האחות. היא הכריחה אותה לישון בכלבייה והכתה אותה במרית מתכת בכל פעם שניסתה להתנגד. בנוסף לכך, הילדה נמצאה עם סימני אלימות קשים בשוקיים ובגב התחתון שלה. האחות גם נהגה להשתמש נגד הילדים באזעקות על מנת לרתק אותם לחדריהם ולא אפשרה להם ללכת לשירותים, לכן נאלצו לעשות את צרכיהם בדלי. 

אילוסטרציה (צילום: Getty images)
אילוסטרציה (צילום: Getty images)

הילדה הייתה בת שש והילד היה בן שבע כאשר הם הגיעו לפני ארבע שנים אל משפחת האומנה, כך על פי דיווחי news.com.au האוסטרלי. לאחר שדווח למשטרה על ידי גורם אנונימי על התעללות בילדים, הוגשו נגד האם המאמצת ארבעה כתבי אישום, אך היא הכחישה בבית המשפט שתקפה את הצעירים והודיעה כי בכוונתה לערער על האישומים. לאחרונה היא הושעתה מעבודתה כאחות על ידי מועצת האחיות והמיילדות באוסטרליה. בנוסף, בבית המשפט העידו חבריהם לכיתה של הילדים כי הם תפסו אותם גונבים אוכל מתיקים של אחרים, ככל הנראה לאחר שנמנע מהם לאכול בביתם.

שתי הקורבנות, לכאורה, טוענים כי להתעללותה של אמם המאמצת הייתה השפעה חמורה וארוכת טווח. הילד העיד על עצמו כי הוא סובל מבעיות התמכרות לסמים, בעוד בילדה סיפרה כי היא סובלת מהפרעת דחק פוסט-טראומטית והתקפי פאניקה. לעומת זאת, האם המתעללת ממשיכה לטעון כי היא זכאית לחזקת החפות וכי ככל שיעבור הזמן הנזק האישי שיגרם לה יהיה גדול יותר. כעת, הנושא נמצא בחקירה ובית המשפט טרם קבע כי האם המתעללת אשמה בסעיפים שנטענו.