אישה בשם לורי, שחזרה אל ביתה אחרי יום העבודה, לא האמינה למראה עיניה כשהיא נכנסה אל הבית ותפסה את בעלה מקיים יחסי מין – עם אמא שלו. טוני לבואה, בן ה-43 שחי בפיצ'בורג שבמסצ'וסטס, ארה"ב, יחד עם אמו ואשתו, נתפס על חם בזמן שהיה במיטה עם אמו, שריל לבואה בת ה-64. בעקבות המקרה המזעזע, החלה חקירה משטרתית ועתיד להתקיים דיון בבית המשפט בנושא. 

מימין - טוני לבואה. משמאל - שריל לבואה (צילום: רשתות חברתיות)
מימין - טוני לבואה. משמאל - שריל לבואה (צילום: רשתות חברתיות)

מיד אחרי האירוע ההזוי, האישה הנסערת ברחה מהבית והתקשרה מיד אל בת דודתה, שהזמינה את המשטרה המקומית. כאשר המשטרה הגיעה, היא פגשה את בת דודתה של האישה, שסיפרה להם על שהתרחש. קצין המשטרה שוחח עם האם והבן בנפרד, וכל אחד מהם הודה כי הם קיימו יחסי מין בהסכמה. לדבריו של טוני, זו הייתה הפעם הראשונה שמקרה כזה קרה בין השניים, לאור העובדה שהם חיים יחד מאז שילדה אותו. 

הזוג הנשוי, טוני ולורי לבואה (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג הנשוי, טוני ולורי לבואה (צילום: רשתות חברתיות)

שריל לבואה סיפרה כי הקשר בינה לבין בנה החל להתהדק בחודשים האחרונים. היא סיפרה כי ברגע אחד, השניים החלו להתנשק ומשם הם הגיעו למצב בו הם מקיימים יחסי מין מלאים. על פי משטרת פיצ'בורג, הוגשה תביעה נגד השניים בגין גילוי עריות, שמהווה עבירה פלילית בארה"ב ויכול לגרור עונש של עד 20 שנות מאסר. במהלך הדיון המשפטי, השניים שינו את דעתם וכפרו באשמה מול השופט. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עתיד להתקיים דיון נוסף בבית המשפט שיקבע את העונש עבור המעשה המחריד.