גבר צעיר, בן 23 מגאנה, פרץ אל ביתה של צעירה בת 24 ושדד את רכושה, לאחר מכן, הוא דרש ממנה לבצע בו מעשים מגונים. הצעירה, ג'וסטינה דונקר, לא נשארה אדישה לנוכח האיומים והחליטה לפעול וכדי להציל את עצמה מפניו – היא נשכה את איבר מינו וכרתה אותו ממקומו, וכך היא הצליחה לברוח ולעצור את השודד. צפו בראיון של הצעירה לרשת תקשורת מקומית:

לפי דיווחי אתר החדשות המקומי Ghgossip.com, השודד, עמנואל אנקרון, היה חמוש באקדח ופרץ אל ביתה של הסטודנטית. הוא איים עליה עם כלי הנשק והחל לאסוף ציוד יקר ערך מחדרה, שכלל את הטלפון שלה, טלוויזיה, רמקול וכסף מזומן. אחרי שהוא סיים לאסוף את החפצים, הוא דרש ממנה להכניס לפיה את איבר מינו. אך הסטודנטית האמיצה, ניצלה את ההזדמנות לעצור את אנקרון והחליטה לנשוך את איבר מינו כל כך חזק, עד שהוא יצא ממקומו. 

השודד, עמנואל אנקרון (צילום: רשתות חברתיות)
השודד, עמנואל אנקרון (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי הסטודנטית הצעירה הצליחה לנטרל את השודד, היא קראה במהירות לעזרה והתקשרה אל המשטרה המקומית. השוטרים שהגיעו למקום ראו את זירת האירוע מלאה בדם והחלו לנסות לפעול כדי לעזור לבחור הצעיר, שאיבר מינו נותר מונח על הרצפה. הם העבירו בבהילות את השודד, יחד עם החתיכה החסרה, אל בית החולים. מיד כאשר הוא הגיע לקבלת הטיפול, אנקרון נכנס לחדר הניתוח, שם איבר מינו חובר בחזרה אל גופו.