סרטון מבהיל תועד ביום שלישי האחרון, בו שוטרים שחיפשו אחר מפורסמת שנעלמה, והיה חשד כי נחטפה, מצאו אותה בשנייה קריטית בה החוטף איים על חייה בסכין. רגע לפני שהחוטף הספיק לפגוע ברקדנית, הוא נורה על ידי אחד השוטרים ונעצר. התקרית ההזויה התרחשה במועדון הריקודים Club de Danza שבבואנוס איירס, ארגנטינה, בו עבדה ג'ולייטה אנטון, החטופה בת ה-26, כאשר המעריץ המטורף סבסטיאן דמיאן, החליט לחטוף אותה ואת המנהלת שלה. צפו בתיעוד המעצר המטורף:

רגע מעצר החוטף של הרקדנית המפורסמת (צילום: רשתות חברתיות)

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, דמיאן היה אובססיבי לאנטון הרקדנית. אחרי השתיים נעדרו במשך יממה, אנשים שנכחו בבניין בו הן עובדות שמעו צרחות חריגות. הם מיד התריעו למשטרה המקומית שהגיעה אל לב הבלאגן. המעריץ נתפס בשעת מעשה, כאשר הוא הניף את הסכין שלו בידו במטרה לפגוע בשתי החטופות. כאשר השוטרים הגיעו, הם העידו כי מחוץ לדלת הם שמעו את שתי הנשים מתחננות בפני החוטף שישחרר אותן

קצת לפני שהחוטף פגע ברקדנית המפורסמת, כשהסכין כבר הייתה באוויר, השוטר צעק אל החוטף: "זרוק את הסכין, אני מוריד את האקדח ולא מכוון אלייך". שניות לאחר מכן, השוטר הבין את גודל הסכנה והחליט לירות ישירות בחוטף שנפל מיד ונכנע בפני השוטרים. לבסוף, הם עצרו את דמיאן ולקחו אותו למעצר מיידי. שתי הנשים הועברו מיד אל בית החולים הסמוך, שם הן טופלו, לאחר שנחתכו מספר פעמים על ידי הסכין. 

ג'ולייטה אנטון, הרקדנית החטופה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ולייטה אנטון, הרקדנית החטופה (צילום: רשתות חברתיות)

אחותה של החטופה הנוספת סיפרה כי היא נפגעה באחת מאצבעותיה שנכרתו, אך טרם ידוע אם מדובר בפציעה שנגרמה על ידי בסכין או על ידי ירי, כך על פי ערוץ החדשות הארגנטינאי TN. אחת מחברותיה של הרקדנית המפורסמת סיפרה כי החוטף היה מאוהב בה במשך שנים והיה אובססיבי כלפיה, אך היא לא תיארה לעצמה שהוא מסוגל לבצע פשע כזה. בזמן כתיבת שורות אלו, החוטף נותר במעצר והואשם בתקיפה חמורה עם פציעות קשות.  

אנטון היא רקדנית מפורסמת בכל העולם, לאחר שהשתתפה במופע ארגנטינאי מפורסם בשם ShowMatch והופיעה במספר סדרות בספרדית של דיסני. בנוסף, היא אושיית אינסטגרם מוכרת בארגנטינה בעלת מאות אלפי עוקבים.