מקרה מזעזע התרחש ביערות ברוסיה, כאשר גופה של אישה נמצאה ביער, כאשר היא קבורה באדמה ורק ראשה נשאר מעל הקרקע. על פי ההשערות של המשטרה המקומית, האישה, שהייתה בשנות ה-40 לחייה, נקברה בעודה בחיים, אך כיוון שהייתה תקועה בתוך האדמה ולא הצליחה לצאת – היא לא שרדה ומתה

על פי הדיווחים האישה נמצאה באמצע היער בסמוך לעיר סנט פטרסבורג שבמדינה, על ידי גבר בן 36 שטייל ביער ונתקל בראשה מבצבץ מתוך האדמה. הגבר הזעיק במהירות את המשטרה המקומית שחילצה את גופתה מין הקרקע. לדבריהם, האישה נקברה שבוע ימים לפני שגופתה נמצאה, כשהיא לבושה בבגדי ספורט ובכיסה נמצאה שרשרת זהב. בנוסף לכך, הטענה היא כי האישה נקברה כשהייתה בחיים, אך כיוון שסבלה ממספר חבורות בראשה ולא הצליחה להשתחרר היא מתה בצורה אכזרית. 

בימים אלו, גופתה של האישה נשלחה לנתיחה שלאחר המוות והרשויות המקומיות ברוסיה, נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין ממתינות לתוצאות הנתיחה. מוקדם יותר החודש, דווח כי אישה נאלצה לחפור מתוך האדמה החוצה, אחרי שלטענתה, היא נקברה על ידי שכניה , שהיו שיכורים. האירוע בנוסף התרחש באוקראינה, כאשר שני אחים שיכורים פרצו לביתה של נינה רודצ'נקו, בת ה-57, שנותרה לאחר האירוע הקשה עם פציעות חמורות, כולל שבר בלסת ובאף.